Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری : ریشه همه مشکلات امروز بشر خودخواهی قدرتهای زورگو است رییس جمهوری : ریشه همه مشکلات امروز بشر خودخواهی قدرتهای زورگو است
    پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۵۰

    رییس جمهوری اسلامی ایران ریشه همه مشکلات و نارسایی‌های بشریت امروز را "وجود برخی قدرتهای زورگو و خودخواهی و هواپرستی این قدرتها دانست . به گزارش ایرنا از خارطوم، "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در دومین روز ازسفر خود به‌سودان‌درجمع اندیشمندان نخبگان و دانشگاهیان سودان در تالار دوستی شهر خارطوم گفت: اگر خداپرستی نباشد بناچار هواپرستی و خودخواهی جای آن را می‌گیرد و همه‌چیز در خدمت هواهای نفسانی انسانهای خودخواه و زورگو قر

    رییس جمهوری اسلامی ایران ریشه همه مشکلات و نارسایی‌های بشریت امروز را "وجود برخی قدرتهای زورگو و خودخواهی و هواپرستی این قدرتها دانست . به گزارش ایرنا از خارطوم، "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در دومین روز ازسفر خود به‌سودان‌درجمع اندیشمندان نخبگان و دانشگاهیان سودان در تالار دوستی شهر خارطوم گفت: اگر خداپرستی نباشد بناچار هواپرستی و خودخواهی جای آن را می‌گیرد و همه‌چیز در خدمت هواهای نفسانی انسانهای خودخواه و زورگو قرار خواهد گرفت . احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز بشریت با ناملایمات و مشکلات زیادی مواجه است ، فقر و مسکنت ،بیسوادی ،مواد مخدر و محرومیت از بهداشت عمومی ،جنگها و منازعات ،توسعه تهدیدات ملتها باافرایش سلاحهای کشتار جمعی و همچنین نفوذ برخی قدرتهای بزرگ در سازمانهای بین‌المللی را از جمله مشکلات مهم ملتها در جهان امروز برشمرد . رییس جمهوری اظهار داشت : مهمترین مشکل خاورمیانه وجود رژیم اشغالگر صهیونیستی است و همه به خوبی می‌دانند که این رژیم بعد از جنگ جهانی دوم و به بهانه دفاع از یهودیان و جبران خسارت آنها تاسیس شد . احمدی نژاد با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه "چرا از دیگر کشته‌شدگان جنگ دوم جهانی سخنی به میان نمی‌آید؟ و از آنها دفاع نمی‌شود و اینکه اگر به فرض که یهودیان در اروپا کشته شده باشند چرا در فلسطین برای آنها حکومت تاسیس کرده‌اند ؟" خاطرنشان کرد که به این سوالات هیچ گاه پاسخ داده نشده است . رییس جمهوری افزود: سوال این است که چرا باید خسارت جنگ دوم جهانی را فلسطینیان بپردازند و چرا هنوز هم اشغالگران صهیونیست تهدید می‌کنند و خانه‌های مردم بی‌دفاع فلسطین را بر سر آنها خراب می‌کنند . احمدی نژاد با اشاره به اوضاع عراق گفت: آمریکا و انگلیس غاصب به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کردند و امروز بعد از چهار سال نتیجه حضور آنها در این کشور کشته شدن بیش از ‪۱۵۰‬هزار نفر و زخمی شدن صدها هزار نفر از مردم بی‌دفاع این کشور بوده است . آمریکا و انگلیس به تروریست‌ها کمک می‌کنند که عراق را نا امن کنند و به اختلافات قومی دامن بزنند تا آنها بتوانند ادامه حضور خود در عراق را توجیه کنند.

    آمریکا و انگلیس غاصب به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کردند و امروز بعد از چهار سال نتیجه حضور آنها در این کشور کشته شدن بیش از ‪۱۵۰‬هزار نفر و زخمی شدن صدها هزار نفر از مردم بی‌دفاع این کشور بوده است . آمریکا و انگلیس به تروریست‌ها کمک می‌کنند که عراق را نا امن کنند و به اختلافات قومی دامن بزنند تا آنها بتوانند ادامه حضور خود در عراق را توجیه کنند.
    وی ادامه داد: شبکه صهیونیستی با ایجاد ناامنی و تفرقه در منطقه به اختلافات دامن می‌زند و کمتر درگیری و تنش در منطقه است که دست آنها در آن مداخله نداشته باشد . احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قدرتهای زورگو بعداز پیروزی در جنگ جهانی دوم ،سازمانهای بین‌المللی را به نحوی سازماندهی کردند که همواره رابطه خود باسایر ملتها را براساس معادله فاتحان جنگ با شکست خوردگان تنظیم کنند . رییس جمهوری ایجاد حق وتو برای برخی کشورها را نتیجه این تفکر دانست و گفت : براساس این حق غیرقانونی هیچ کشور و دولتی نمی‌تواند از آمریکا و انگلیس در شورای امنیت شکایت کند و در مقابل این کشورها می‌توانند با استفاده از این حق کشورها را در این نهاد بین‌المللی محکوم کنند . احمدی نژاد تاکید کرد: در واقع باید گفت که شورای امنیت برای دفاع از قدرتهای بزرگ ایجاد شده و برای دفاع از امنیت ملتها نیست . رییس جمهوری ممانعت از توسعه و پیشرفت ملتها را دیگر مشکل امروز ملتهای جهان عنوان کرد و گفت : جوانان و اندیشمندان ایران اسلامی امروز به فناوری صلح آمیز هسته‌ای دست یافته‌اند و همه فعالیتهای ما در چارچوب قانون و مقررات است اما کسانی که خود بمب اتمی دارند و تهدید ملتها هستند نمی خواهند که ملت‌ها به دانش و فناوری دست یابند . احمدی نژاد بازگشت به مسیر انبیا و عدالت و توحید را تنها راه نجات بشریت امروز دانست و گفت : برای بشریت امروز راهی جز بازگشت به خدا و احکام نورانی اسلام وجود ندارد . رییس جمهوری با ذکر این نکته که به فضل خدا نشانه‌هایی از یک تحول بزرگ در میان ملتها دیده می‌شود گفت : مردم دنیا امروز به طرز چشمگیری به خداپرستی و توجید روی آورده‌و از بی‌عدالتی و تبعیض و جنگ و دروغ گویی قدرتهای بزرگ خسته شده اند. احمدی نژاد وحدت مسلمانان را تنها راه موفقیت و پیروزی آنها در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و گفت : پیروان راستین ادیان الهی امروز وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید با وحدت و همدلی برای پیروزی بر دشمنان و خنثی کردن توطئه‌ها بکوشند . رییس جمهوری تصریح کرد: همه ملتهای مسلمان باید با صبر و مجاهدت در همه عرصه‌ها از جمله کسب علم ،توسعه فناوری وتحقیق و پژوهش و ساختن کشورهای خود تلاش کنند . احمدی نژاد تاکید کرد : باید مراقب باشیم که وحدت اسلامی مخدوش نشود. نباید از خدعه و نیرنگ دشمنان غافل باشیم.باید مواظب باشیم شیاطین تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان ایجاد نکنند . رییس جمهوری تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما وحدت ،برادری و عدالت خواهی و دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر قدرتهای زورگو است . احمدی نژاد با تاکید براینکه مسلمانان دست فتنه گران را خوانده اند گفت :ما دنبال وحدت همه موحدان هستیم و همه را به وحدت حول پرچم خداپرستی و توحید دعوت می‌کنیم .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9244
    دفعات دیده شده: ۱۰۷۲ | آخرین مشاهده: ۱۳ ساعت پیش