Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در پی عدم تحویل جاسوسان سیا، وزیر ساختاری ایتالیا : بی‌حیایی آمریکا حدی ندارد. ما از متحدین خود انتظار توضیح داریم. در پی عدم تحویل جاسوسان سیا، وزیر ساختاری ایتالیا : بی‌حیایی آمریکا حدی ندارد. ما از متحدین خود انتظار توضیح داریم.
    پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۱۹

    آمریکا با تحویل دادن ماموران سازمان سیا به ایتالیا که در جریان ربودن ابوعمر امام جماعت سابق مسجد میلان نقش داشتند ، مخالفت کرد. روزنامه ایتالیایی "کوریره دلاسرا" در شماره روز پنجشنبه خود بااعلام این مطلب نوشت : آمریکا قصد ندارد که ‪ ۲۶‬مامور سازمان سیا که از سوی دادستانی میلان متهم به ربودن ابوعمر مصری شده بودند را به‌ایتالیا تحویل دهد . ابوعمر مصری امام جماعت مسجدی در میلان در سال ‪ ۲۰۰۳‬میلادی از سوی ماموران سیا با همکاری سازمان اطلاعات ایتال

    آمریکا با تحویل دادن ماموران سازمان سیا به ایتالیا که در جریان ربودن ابوعمر امام جماعت سابق مسجد میلان نقش داشتند ، مخالفت کرد. روزنامه ایتالیایی "کوریره دلاسرا" در شماره روز پنجشنبه خود بااعلام این مطلب نوشت : آمریکا قصد ندارد که ‪ ۲۶‬مامور سازمان سیا که از سوی دادستانی میلان متهم به ربودن ابوعمر مصری شده بودند را به‌ایتالیا تحویل دهد . ابوعمر مصری امام جماعت مسجدی در میلان در سال ‪ ۲۰۰۳‬میلادی از سوی ماموران سیا با همکاری سازمان اطلاعات ایتالیا (سیزمی) ربوده شده بود و سپس به زندانی در مصر منتقل شد. اگر وزارت دادگستری ایتالیا درخواست دو دادستانی میلان مبنی بردستگیری و تحویل دادن ماموران سیا را به مقامات آمریکا منتقل کند ، این درخواست در آمریکا بی‌ارزش تلقی می‌شود. برخی‌ها در واشنگتن عقیده دارند که باید دو دادستان ایتالیایی را مورد بازپرسی قرار داد زیرا آنها به قوانین بین‌المللی که مصونیت سیاسی برای دیپلمات‌های خارجی را پیش بینی می‌کند ، تجاوز کرده‌اند. "جان بلینگر" وکیل وزارت خارجه آمریکا پس از دیدار با برخی همکاران اروپایی خود دربروکسل هرگونه امکان تحویل داد ن ماموران آمریکایی به ایتالیا را رد کرد. دادستانی میلان نیز در واکنش اظهار داشت : یک توافق میان ایتالیا و آمریکا وجود دارد که ظاهرا می‌گویند که قصد احترام به‌آن را ندارند ، این یک ارزیابی قضایی نیست ، بلکه سیاسی است. آنتونیو دی پیترو وزیر ساختاری ایتالیا نیز اظهار داشت : بی‌حیایی آمریکا حدی ندارد. آمریکا باید به‌این باور که به‌تنهایی عدالت را برقرار کند پایان دهد ، ما از متحدین خود انتظار توضیح داریم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9243
    دفعات دیده شده: ۶۶۷ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش