Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس اتحادیه عرب: چرا به ما فشار می‌آورند که در مورد برنامه هسته‌ای نظامی اسراییل ساکت باشیم؟ رییس اتحادیه عرب: چرا به ما فشار می‌آورند که در مورد برنامه هسته‌ای نظامی اسراییل ساکت باشیم؟
    چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۱۱

    عمرو موسی رییس اتحادیه عرب ضمن انتقاد از سیاست غرب در برابر برنامه هسته‌ای ایران گفت: اعراب به هیچ گونه حمله نظامی کمک نمی‌کنند. بنابر گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس از قاهره، وی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که منطقه به هیچ برنامه هسته‌ای نظامی نیاز ندارد، اما "چرا اینقدر سختگیری نسبت به ایران، و چرا به ما فشار می‌آورند که در مورد برنامه هسته‌ای نظامی اسراییل ساکت باشیم؟ وی با تاکید بر اینکه این گونه "معیارهای دوگانه" برخلاف منافع اع

    عمرو موسی رییس اتحادیه عرب ضمن انتقاد از سیاست غرب در برابر برنامه هسته‌ای ایران گفت: اعراب به هیچ گونه حمله نظامی کمک نمی‌کنند. بنابر گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس از قاهره، وی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که منطقه به هیچ برنامه هسته‌ای نظامی نیاز ندارد، اما "چرا اینقدر سختگیری نسبت به ایران، و چرا به ما فشار می‌آورند که در مورد برنامه هسته‌ای نظامی اسراییل ساکت باشیم؟ وی با تاکید بر اینکه این گونه "معیارهای دوگانه" برخلاف منافع اعراب و به نفع اسراییل است، افزود: "من حاضر نیستم تا زمانی که شاهد رخدادهای جاری در سرزمینهای اشغالی فلسطین هستیم، با منافع اسراییلی معامله کنم. نوعی بی‌عدالتی و تحقیر در برخورد با ایران دیده می‌شود." دبیرکل اتحادیه عرب همچنین باردیگر این گزارشهای صهیونیستی را تکذیب کرد که برخی کشورهای عرب خلیج فارس با گشودن فضای خود به روی هواپیماهای اسراییلی برای حمله به ایران موافقت کرده‌اند. وی گفت: "این دروغی بزرگ است."



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9233
    دفعات دیده شده: ۸۴۷ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش