Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر خارجه انگلیس: تلاش می‌کنیم تا مذاکرات با ایران ادامه یابد. وزیر خارجه انگلیس: تلاش می‌کنیم تا مذاکرات با ایران ادامه یابد.
    سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۳۲

    تلویزیون دولتی پاکستان روز سه‌شنبه به نقل از "مارگارت بکت" وزیر امور خارجه انگلیس گفت: تلاش می‌کنیم تا مذاکرات با ایران ادامه یابد. به گزارش این شبکه تلویزیونی، وی که در اسلام آباد به سر می‌برد، ادعا کرد: برنامه هسته‌ای ایران نه فقط منطقه بلکه تمامی جهان را نگران کرده است. ادعای وزیر امور خارجه انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشورمان‌تاکید کرده‌اند. ماگارت بکت در ادامه اظهارات خود

    تلویزیون دولتی پاکستان روز سه‌شنبه به نقل از "مارگارت بکت" وزیر امور خارجه انگلیس گفت: تلاش می‌کنیم تا مذاکرات با ایران ادامه یابد. به گزارش این شبکه تلویزیونی، وی که در اسلام آباد به سر می‌برد، ادعا کرد: برنامه هسته‌ای ایران نه فقط منطقه بلکه تمامی جهان را نگران کرده است. ادعای وزیر امور خارجه انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشورمان‌تاکید کرده‌اند. ماگارت بکت در ادامه اظهارات خود پس از دیدار با "خورشید محمود قصوری" وزیر خارجه پاکستان، تصریح کرد: اگر ایران نگرانی‌ها را رفع کند، اقدامات علیه این کشور قابل برگشت خواهند بود. وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به اینکه استحکام ایران برای همه ما خیلی مهم است، افزود: کشورهای اسلامی باید یک راهکار برای حل مسایل جهان اسلام پیدا کنند. مارگارت بکت، با معرفی پاکستان به عنوان متحد استراتژیک انگلیس گفت: دو کشور از روابط تاریخی برخوردار هستند و هم‌اکنون ‪ ۱۲‬هزار دانشجوی پاکستانی در انگلیس تحصیل می‌کنند. وی همچنین درباره افغانستان گفت: پایان دادن به ناآرامی‌ها و تولید مواد مخدر در این کشور به نفع ما و تمام منطقه است و تمامی کشورها باید برای استحکام دولت در افغانستان همکاری کنند. وزیر امور خارجه انگلیس افزود: اعتراف می‌کنیم که جامعه جهانی در گذشته برای مدت طولانی از مردم و کشور افغانستان غافل بوده است. ماگارت بکت خواستار همکاری بیشتر میان اسلام آباد و لندن شد و گفت: در این زمینه نیازها رو به افزایش است. وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه تصریح کرد: باید از ورود جنگجویان افغانستانی به خاک پاکستان جلوگیری شود. وی با اشاره به دیدار خود با ژنرال "پرویز مشرف" رییس جمهوری پاکستان گفت: در این دیدار درباره تعهد نظامی انگلیس در افغانستان و برای بهتر شدن اوضاع در مرزهای مشترک تبادل نظر شد. بکت همچنین افزود که پاکستان در جنگ علیه تروریست نقش مهمی ایفا می‌کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9199
    دفعات دیده شده: ۶۲۸ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش