Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تلویزیون باکو: آمریکا در صورت حمله به ایران تنها خواهد ماند تلویزیون باکو: آمریکا در صورت حمله به ایران تنها خواهد ماند
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۰۸

    شبکه تلویزیونی "آینس" جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در تفسیری درباره مساله هسته‌ای ایران گفت : متحدان اروپایی آمریکا با سیاست‌های جنگ‌طلبانه این کشور در ارتباط با تهران مخالف هستند. این شبکه افزود: (((آمریکا در صورت حمله به ایران تنها خواهد ماند و حتی انگلیس نزدیکترین متحدش که در حال خارج کردن نیروهای خود از عراق است، از نظر سیاسی و نظامی این کشور را یاری نخواهد کرد. ))) این منبع گفت: علاوه براین، نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا نیز با اعمال

    شبکه تلویزیونی "آینس" جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در تفسیری درباره مساله هسته‌ای ایران گفت : متحدان اروپایی آمریکا با سیاست‌های جنگ‌طلبانه این کشور در ارتباط با تهران مخالف هستند. این شبکه افزود: آمریکا در صورت حمله به ایران تنها خواهد ماند و حتی انگلیس نزدیکترین متحدش که در حال خارج کردن نیروهای خود از عراق است، از نظر سیاسی و نظامی این کشور را یاری نخواهد کرد.

    آمریکا در صورت حمله به ایران تنها خواهد ماند و حتی انگلیس نزدیکترین متحدش که در حال خارج کردن نیروهای خود از عراق است، از نظر سیاسی و نظامی این کشور را یاری نخواهد کرد.
    این منبع گفت: علاوه براین، نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا نیز با اعمال سیاست جنگ‌طلبانه در مورد مساله هسته‌ای ایران به شدت مخالفند. آینس اضافه کرد : هر چند مقامات آمریکایی اعلام کردند که به دنبال راه حل دیپلماتیک برای مساله هسته‌ای ایران هستند ولی تهدیدها و برخی تحرکات نظامی این کشور ادامه دارد که به نگرانی‌ها در مورد احتمال آغاز جنگ بین دو کشور دامن زده است. این منبع گفت : ایران نیز تهدیدات سیاسی و نظامی آمریکا را بی‌پاسخ نگذاشته است و محمود احمدی نژاد در پاسخ به درخواست آمریکا مبنی بر تعطیلی برنامه هسته‌ای کشورش اعلام کرد که هر وقت کشورهای غربی برنامه‌های هسته‌ای خود را متوقف کنند ایران نیز متوقف خواهد کرد. این شبکه تلویزیونی در ادامه گفت: با اینکه برخی منابع از احتمال جنگ بین آمریکا و ایران خبر می‌دهند اما مقامات و مردم ایران حمله آمریکا به کشورشان را بعید دانسته و تاکید می‌کنند که هراسی از حمله این کشور ندارند. آینس همچنین اظهار نظر افشار سلیمانی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان رادر مورد حمله احتمالی آمریکا به ایران پخش کرد. وی گفت: آمریکا به ایران حمله نمی‌کند ،این کشور فقط برای رهایی از مشکلاتی که در نتیجه سیاستهای غلط خود در عراق و افغانستان به وجود آمده به این گونه ترفندهای تبلیغاتی روی آورده است. سلیمانی افزود : دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای حق ملت ایران است و کشور ما برنامه هسته‌ای خود را در چارچوب موازین بین‌المللی ادامه خواهد داد. وی گفت: ایران در عین حال برای حل مسایل موجود مربوط به این موضوع حاضر به مذاکره است. "جوناتان هنیک " سخنگوی سفارت آمریکا در باکو هم در گفت و گو با این شبکه گفت : آمریکا درپی راه حل دیپلماتیک مساله هسته‌ای ایران است و حل این موضوع به اقدامات مثبت ایران بستگی دارد. آینس در پایان به نقل از یک کارشناس سیاسی باکو گفت: نتیجه درگیری لفظی آمریکا با ایران طی چند هفته و یا شاید چند ماه آینده مشخص خواهد شد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9170
    دفعات دیده شده: ۱۱۰۷ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش