Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • قرارداد دو میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت افسران امریکایی! قرارداد دو میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت افسران امریکایی!
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۱۶

    یک شرکت اسرائیلی قراردادی را با وزارت دفاع آمریکا امضا کرده است که براساس آن حفظ امنیت افسران آمریکایی و منازل آنان در برابر خودروهای بمبگذاری شده و شلیک گلوله در سراسر جهان برعهده این شرکت قرار دارد. به گزارش خبرگزاری قدس، شرکت ارفیل ‌اسرائیل که متخصص ساخت درب و پنجره های ضد گلوله و ضد انفجار است تصمیم گرفته که در برابر دریافت 2/2 میلیارد دلار حفاظت از منازل افسران آمریکایی را در سراسر جهان برعهده بگیرد. دان میخائیل مدیر این شرکت گفت :‌تجهیز

    یک شرکت اسرائیلی قراردادی را با وزارت دفاع آمریکا امضا کرده است که براساس آن حفظ امنیت افسران آمریکایی و منازل آنان در برابر خودروهای بمبگذاری شده و شلیک گلوله در سراسر جهان برعهده این شرکت قرار دارد. به گزارش خبرگزاری قدس، شرکت ارفیل ‌اسرائیل که متخصص ساخت درب و پنجره های ضد گلوله و ضد انفجار است تصمیم گرفته که در برابر دریافت 2/2 میلیارد دلار حفاظت از منازل افسران آمریکایی را در سراسر جهان برعهده بگیرد. دان میخائیل مدیر این شرکت گفت :‌تجهیزاتی که در ساخت منازل افسران آمریکایی و پایگاههای این کشور در سراسر جهان بکارخواهد رفت می تواند دربرابر هرگونه انفجاری مقاومت داشته باشد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9161
    دفعات دیده شده: ۹۸۵ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش