Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رایس باز هم شرط گفتگو با ایران را تعلیق غنی سازی اعلام کرد! رایس باز هم شرط گفتگو با ایران را تعلیق غنی سازی اعلام کرد!
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۵۲

    کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا در گفت و گویی با شبکه خبری ای بی سی تکرار کرد که ما آماده‌ایم با ایرانی‌ها در هر زمان و مکان گفت و گو کنیم، مشروط بر اینکه غنی‌سازی را متوقف سازند. وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه افزود: می‌خواهم تکرار کنم که ایران راه دیگری دارد که می‌تواند آن را انتخاب کند. وی در این‌باره توضیح داد ، ایران با توقف غنی‌سازی و سایر فعالیت‌های فرآوری، راهی را باز می‌کندکه بتوانیم همه با یکدیگر گفت و گو کنیم ، و این مذاکرات در همه

    کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا در گفت و گویی با شبکه خبری ای بی سی تکرار کرد که ما آماده‌ایم با ایرانی‌ها در هر زمان و مکان گفت و گو کنیم، مشروط بر اینکه غنی‌سازی را متوقف سازند. وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه افزود: می‌خواهم تکرار کنم که ایران راه دیگری دارد که می‌تواند آن را انتخاب کند. وی در این‌باره توضیح داد ، ایران با توقف غنی‌سازی و سایر فعالیت‌های فرآوری، راهی را باز می‌کندکه بتوانیم همه با یکدیگر گفت و گو کنیم ، و این مذاکرات در همه سطوح، در هر جا، و در هر زمان عملی خواهد بود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9159
    دفعات دیده شده: ۶۶۶ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش