Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تایمز لندن: در صورت اقدام نظامی برضد ایران،  فرماندهان ارتش آمریکا کناره‌گیری خواهند کرد. تایمز لندن: در صورت اقدام نظامی برضد ایران، فرماندهان ارتش آمریکا کناره‌گیری خواهند کرد.
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۱۱

    "تایمز لندن" نوشت: اگر دولت آمریکا از نیروی نظامی برضد ایران استفاده کند، شماری از فرماندهان ارتش آمریکا احتمالا کناره‌گیری خواهند کرد. به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری یونایتدپرس از واشنگتن، مقامی که روابط نزدیکی با مقامات اطلاعاتی انگلیس دارد به تایمز لندن گفت: "اگر بوش دستور حمله به ایران را بدهد، ما (دست کم) چهار و یا پنج ژنرال و آدمیرال را می‌شناسیم که استعفا خواهند کرد." مقام یاد شده ادامه داد: "((( موضوع این است که هیچ جسارت و تمایلی برای حم

    "تایمز لندن" نوشت: اگر دولت آمریکا از نیروی نظامی برضد ایران استفاده کند، شماری از فرماندهان ارتش آمریکا احتمالا کناره‌گیری خواهند کرد. به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری یونایتدپرس از واشنگتن، مقامی که روابط نزدیکی با مقامات اطلاعاتی انگلیس دارد به تایمز لندن گفت: "اگر بوش دستور حمله به ایران را بدهد، ما (دست کم) چهار و یا پنج ژنرال و آدمیرال را می‌شناسیم که استعفا خواهند کرد." مقام یاد شده ادامه داد: " موضوع این است که هیچ جسارت و تمایلی برای حمله به ایران در پنتاگون وجود ندارد و افراد زیادی نسبت به موثر بودن و یا حتی امکان‌پذیری چنین تهاجمی، تردید دارند.

    موضوع این است که هیچ جسارت و تمایلی برای حمله به ایران در پنتاگون وجود ندارد و افراد زیادی نسبت به موثر بودن و یا حتی امکان‌پذیری چنین تهاجمی، تردید دارند.
    " این نشریه افزود،"جرج بوش" رئیس جمهوری آمریکا بارها عنوان کرده است که راه حلی دیپلماتیک را برای حل موضوع هسته‌ای ایران ترجیح می‌دهد. یک مقام وزارت دفاع انگلیس همچنین گفت: "برای تمامی ژنرال‌ها کاملا بدیهی است که آنها به هیچ وجه ظرفیت و توانایی نظامی برای اشغال ایران را ندارند. هیچکس نمی‌خواهد این کار را انجام دهد و این موضوع برای آنها، امری مشخص است."



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9130
    دفعات دیده شده: ۵۵۱ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش