Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روزنامه الریاض: اشغالگران قدس خاورمیانه را  تبدیل به بزرگترین زرادخانه سلاح‌های کشتار جمعی کرده اند روزنامه الریاض: اشغالگران قدس خاورمیانه را تبدیل به بزرگترین زرادخانه سلاح‌های کشتار جمعی کرده اند
    شنبه ۵ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۵۵

    روزنامه "الریاض" روز شنبه باانتشار سرمقاله‌ای تحت عنوان "طبل‌های جنگ به صدا در می‌آید "نوشت: صهیونیست‌ها در طول نیم قرن گذشته به علت تجاوزات مکرر، کشورهای خاورمیانه را درگیر یک رقابت سخت تسلیحاتی کرده‌اند. نویسنده این مقاله تصریح کرده است: اروپاییان و آمریکایی‌ها به عنوان تامین‌کننده اصلی تکنولوژی سلاح‌های مرگبار، این رژیم را اکنون مبدل به یک صادرکننده عمده سلاح در جهان کرده‌اند. به‌نوشته این روزنامه، منطقه حساس خاورمیانه به کمک این کشورها اکنو

    روزنامه "الریاض" روز شنبه باانتشار سرمقاله‌ای تحت عنوان "طبل‌های جنگ به صدا در می‌آید "نوشت: صهیونیست‌ها در طول نیم قرن گذشته به علت تجاوزات مکرر، کشورهای خاورمیانه را درگیر یک رقابت سخت تسلیحاتی کرده‌اند. نویسنده این مقاله تصریح کرده است: اروپاییان و آمریکایی‌ها به عنوان تامین‌کننده اصلی تکنولوژی سلاح‌های مرگبار، این رژیم را اکنون مبدل به یک صادرکننده عمده سلاح در جهان کرده‌اند. به‌نوشته این روزنامه، منطقه حساس خاورمیانه به کمک این کشورها اکنون تبدیل به بزرگترین زرادخانه سلاح‌های کشتار جمعی شده است. نویسنده این مقاله خاطرنشان کرده است: اشغالگران قدس با حمایت سران کاخ سفید کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری مورد تجاوز قرار می‌دهند. در این مقاله آمده است ، یک روز لبنان را به بهانه حزب‌الله مورد تهاجم قرار می‌دهند و روزی دیگر کشور عربی سوریه را به اتهام هم پیمانی با ایران تهدید نظامی می‌کنند و اکنون جمهوری اسلامی ایران را می‌خواهند با کمک آمریکا وارد جنگی ناخواسته کند که وقوع چنین امری کشورهای عربی را تبدیل به یک میدان جنگ خواهد کرد.

    یک روز لبنان را به بهانه حزب‌الله مورد تهاجم قرار می‌دهند و روزی دیگر کشور عربی سوریه را به اتهام هم پیمانی با ایران تهدید نظامی می‌کنند و اکنون جمهوری اسلامی ایران را می‌خواهند با کمک آمریکا وارد جنگی ناخواسته کند که وقوع چنین امری کشورهای عربی را تبدیل به یک میدان جنگ خواهد کرد.
    در ادامه این مقاله آمده است: اعمال فشارهای فزآینده علیه جمهوری اسلامی ایران هرگز به منزله دفاع از کشورهای منطقه نیست بلکه در حمایت از رژیم اشغالگر قدس است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9122
    دفعات دیده شده: ۸۳۶ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش