Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دریابان علی شمخانی : درخواست دشمن از ما فقط تعلیق غنی‌سازی نیست دریابان علی شمخانی : درخواست دشمن از ما فقط تعلیق غنی‌سازی نیست
    جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۳۰

    دریابان علی شمخانی مذاکره با آمریکا برای حل مسئله هسته ای ایران را منتفی ندانست و گفت: مذاکره ایران با آمریکا در صورتی قابل قبول است که ایالات متحده بدون زیاده‌خواهی، هم تراز و در چارچوب قوانین مورد قبول جهان بر سر میز مذاکره حاضر شود. به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ، با بیان اینکه در رسیدن به انرژی هسته ای صلح آمیز، همه مسئولان و مردم متحد هستند و هیچ دیواری اعم از اعتقادی ، تاریخی، قومی ، سنی و شغلی ب

    دریابان علی شمخانی مذاکره با آمریکا برای حل مسئله هسته ای ایران را منتفی ندانست و گفت: مذاکره ایران با آمریکا در صورتی قابل قبول است که ایالات متحده بدون زیاده‌خواهی، هم تراز و در چارچوب قوانین مورد قبول جهان بر سر میز مذاکره حاضر شود. به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ، با بیان اینکه در رسیدن به انرژی هسته ای صلح آمیز، همه مسئولان و مردم متحد هستند و هیچ دیواری اعم از اعتقادی ، تاریخی، قومی ، سنی و شغلی بین ملت ایران وجود ندارد، اظهار داشت: بسیار ناگوار است اگر پس از هزینه کردن میلیاردها دلار و تبدیل فضای کشور به یک فضای امنیتی، ما را از دستیابی به انرژی هسته ای محروم کنند. وزیر سابق دفاع افزود: دستیابی به انرژی هسته ای سیاست پایدار جمهوری اسلامی است و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که در نهایت به سلب حق منتهی نشود. وی با تاکید بر اینکه در مقطع کنونی باید ابتدا مشخص کنیم «استراتژی مادر» جمهوری اسلامی ایران چیست؟ اظهار داشت: استراتژی مادر کشور ما مسئله هسته ای است و باید همه معادلات سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی داخلی و نیز روابط خارجی را در جهت تقویت این استراتژی تنظیم کنیم.

    استراتژی مادر کشور ما مسئله هسته ای است و باید همه معادلات سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی داخلی و نیز روابط خارجی را در جهت تقویت این استراتژی تنظیم کنیم.
    رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در پاسخ به این سئوال که آیا جمهوری اسلامی باید تعلیق غنی سازی را بپذیرد یا نه؟ گفت: درخواست دشمن از ما فقط تعلیق غنی سازی نیست و این تنها بخشی از خواسته های آنان است. عضو شورای راهبردی سیاست خارجی در پاسخ به پرسشی در خصوص مسئله هولوکاست نیز گفت: ما باید در همه شرایط بویژه در مقطع کنونی سیاست مادر و پایه ای کشور را بشناسیم و بدانیم که چه زمانی باید دخالت کنیم و چه زمانی از دخالت کردن بپرهیزیم. وی درباره ادعای کاخ سفید مبنی بر دخالت ایران در امور عراق تاکید کرد: آمریکا به دنبال حل عناد تاریخی خود با ایران از موضع برتر است و لذا دائما در حال بهانه جویی است تا به هدف خویش که رویارویی با جمهوری اسلامی ایران است، برسد. وزیر سابق دفاع ابراز عقیده کرد: خود عراقی ها بر این باورند که خروج آمریکا از عراق سبب نا آرام تر شدن اوضاع داخلی و تشدید درگیری های قومی و فرقه ای درعراق می شود اما سیاست رسمی جمهوری اسلامی ایران خروج نیروهای آمریکایی از عراق است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9106
    دفعات دیده شده: ۱۵۴۹ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش