Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • احمدی نژاد: فناوری هسته‌ای رمز پیشرفت و تمدن‌سازی ایران است احمدی نژاد: فناوری هسته‌ای رمز پیشرفت و تمدن‌سازی ایران است
    پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۲۷

    رییس جمهوری روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان رضوانشهر گفت: فناوری هسته‌ای رمز پیشرفت ملت و تمدن‌سازی ایران است. به گزارش ایرنا، دکتر "محمود احمدی نژاد" افزود: (((ملت ایران این حق خود را شناخته و از دست نخواهد داد و همه ملت ایران یک دست و یک زبان در دفاع از حق مسلم هسته‌ای مصمم هستند. ))) وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران پرچمدار تبعیت از پیامبران بویژه پیامبراسلام است و پیام ایران برای بشریت این است که به تبعیت از پیامبران و انبیا به عشق، محبت ،

    رییس جمهوری روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان رضوانشهر گفت: فناوری هسته‌ای رمز پیشرفت ملت و تمدن‌سازی ایران است. به گزارش ایرنا، دکتر "محمود احمدی نژاد" افزود: ملت ایران این حق خود را شناخته و از دست نخواهد داد و همه ملت ایران یک دست و یک زبان در دفاع از حق مسلم هسته‌ای مصمم هستند.

    ملت ایران این حق خود را شناخته و از دست نخواهد داد و همه ملت ایران یک دست و یک زبان در دفاع از حق مسلم هسته‌ای مصمم هستند.
    وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران پرچمدار تبعیت از پیامبران بویژه پیامبراسلام است و پیام ایران برای بشریت این است که به تبعیت از پیامبران و انبیا به عشق، محبت ، صلح و برادری و توحید برگردند و از خودخواهی و برتری‌جویی‌ها که ریشه همه ظلم‌ها محسوب می‌شود، بپرهیزند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9029
    دفعات دیده شده: ۵۵۵ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش