Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اسپانیا، بهره‌گیری از انرژی هسته‌ای را حق ایران دانست اسپانیا، بهره‌گیری از انرژی هسته‌ای را حق ایران دانست
    سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۳۹

    دبیرکل سیاست خارجی وزارت امور خارجه اسپانیا در دیدار با رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بهره‌گیری ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را "حق ایران" خواند. "رافائل دزکایار" در دیدار با "علاء‌الدین بروجردی" که از روز گذشته در راس هیاتی پارلمانی برای سفری چهار روزه در مادرید بسر می‌برد، گفت:((( ما بهره‌گیری ایران از انرژی صلح‌آمیز را حق آن کشور می‌دانیم و معتقدیم تهران باید با تعامل بیشتر با جامعه بین‌المللی، برای حل مساله هسته‌

    دبیرکل سیاست خارجی وزارت امور خارجه اسپانیا در دیدار با رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بهره‌گیری ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را "حق ایران" خواند. "رافائل دزکایار" در دیدار با "علاء‌الدین بروجردی" که از روز گذشته در راس هیاتی پارلمانی برای سفری چهار روزه در مادرید بسر می‌برد، گفت: ما بهره‌گیری ایران از انرژی صلح‌آمیز را حق آن کشور می‌دانیم و معتقدیم تهران باید با تعامل بیشتر با جامعه بین‌المللی، برای حل مساله هسته‌ای از طریق مذاکره بکوشد.

    ما بهره‌گیری ایران از انرژی صلح‌آمیز را حق آن کشور می‌دانیم و معتقدیم تهران باید با تعامل بیشتر با جامعه بین‌المللی، برای حل مساله هسته‌ای از طریق مذاکره بکوشد.
    وی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران دارای نقشی "حساس" و "مهم" در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به ویژه در ارتباط با مسائلی مانند عراق و افغانستان است. دبیرکل سیاست خارجی اسپانیا در همین راستا سیاست ایران را در ارتباط با افغانستان که کشورش در آن نیرو مستقر دارد و نیز، مبارزه با قاچاق مخدر مورد ستایش قرار دارد. بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، به تشریح وضعیت برنامه هسته‌ای و مواضع منطقی و مستدل ایران برای حل این مساله پرداخت. وی گفت:" آنچه ایران به دنبال آن است، بهره‌گیری از حقوق قانونی و مصرح خویش بر اساس معاهدات و قوانین بین‌المللی از جمله پیمان منع گسترش جنگ افزارهای هسته‌ای (ان‌پی‌تی) است."



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8975
    دفعات دیده شده: ۸۷۷ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش