Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مصطفی برغوتی: تل آویو قائل به مرزهای مستقل دولت فلسطین نیست مصطفی برغوتی: تل آویو قائل به مرزهای مستقل دولت فلسطین نیست
    دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۲۹

    "مصطفی برغوتی"تحلیلگر مستقل فلسطینی در گفت‌وگو باشبکه خبری تلویزیون "سی.ان.ان" با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به خاورمیانه و سیاست رژیم صهیونیستی در قبال روی کار آمدن دولت ائتلافی فلسطین متشکل از حماس و فتح گفت: تل آویو قصد دارد، دولت ائتلافی فلسطین را از داشتن مرزهای مستقل سیاسی محروم کند. وی تصریح کرد که این سیاست به معنای شناسایی دولت فلسطین در عین حفظ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی است. برغوتی افزود: رژیم اسراییل نمی‌خواهد به طور واقعی

    "مصطفی برغوتی"تحلیلگر مستقل فلسطینی در گفت‌وگو باشبکه خبری تلویزیون "سی.ان.ان" با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به خاورمیانه و سیاست رژیم صهیونیستی در قبال روی کار آمدن دولت ائتلافی فلسطین متشکل از حماس و فتح گفت: تل آویو قصد دارد، دولت ائتلافی فلسطین را از داشتن مرزهای مستقل سیاسی محروم کند. وی تصریح کرد که این سیاست به معنای شناسایی دولت فلسطین در عین حفظ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی است. برغوتی افزود: رژیم اسراییل نمی‌خواهد به طور واقعی به‌مفاد توافقنامه "اسلو"مبنی بر تشکیل دولت مستقل فلسطینی در کنار اسراییل باداشتن مرزهای مستقل سیاسی عمل کند. به گفته این تحلیلگر فلسطینی، اسراییل می‌خواهد سرزمینهای اشغالی راحفظ کند و مرزهایی را به دولت اینده فلسطین بدهد که این دولت هیچگاه نتواند مستقل از اسراییل به حیات سیاسی خود ادامه دهد.

    اسراییل می‌خواهد سرزمینهای اشغالی راحفظ کند و مرزهایی را به دولت اینده فلسطین بدهد که این دولت هیچگاه نتواند مستقل از اسراییل به حیات سیاسی خود ادامه دهد.
    به گفته برغوتی سیاست فعلی اسراییل مانند ان است که به یک زندانی در زندان ازادی بدهند. سخنان این تحلیلگر فلسطینی با اشاره به موضع‌گیری های ایهوت اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال دولت ائتلافی فلسطین منعکس شد. اولمرت تاکید کرد، در صورتی که دولت ائتلافی فلسطین، اسراییل را به رسمیت نشناسد از همکاری با این دولت خودداری می‌کند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8951
    دفعات دیده شده: ۹۸۹ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش