Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حداد عادل: حضور اشغالگران ناامنی در عراق را دامن می‌زند حداد عادل: حضور اشغالگران ناامنی در عراق را دامن می‌زند
    دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۳۸

    رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باشبکه خبری "متروتی‌وی" اندونزی تاکید کرد که حضور اشغالگران در عراق به ناامنی در این کشور دامن می‌زند. شبکه تلویزیونی متروتی‌وی در بخش خبری روز دوشنبه خود بخش‌هایی‌از گفت‌وگوی اختصاصی با رییس مجلس شورای اسلامی را پخش کرد. حداد عادل شامگاه چهارشنبه گذشته برای انجام یک‌دیدار رسمی سه روزه وارد اندونزی شد و در طول این سفر با رییس جمهوری، روسای مجالس و سازمانهای اسلامی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. رییس مجلس شورای

    رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باشبکه خبری "متروتی‌وی" اندونزی تاکید کرد که حضور اشغالگران در عراق به ناامنی در این کشور دامن می‌زند. شبکه تلویزیونی متروتی‌وی در بخش خبری روز دوشنبه خود بخش‌هایی‌از گفت‌وگوی اختصاصی با رییس مجلس شورای اسلامی را پخش کرد. حداد عادل شامگاه چهارشنبه گذشته برای انجام یک‌دیدار رسمی سه روزه وارد اندونزی شد و در طول این سفر با رییس جمهوری، روسای مجالس و سازمانهای اسلامی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سووال خبرنگار این شبکه تلویزیونی در خصوص اتهامات اخیر آمریکا علیه ایران گفت: ارسال اسلحه از ایران به عراق را قویا تکذیب می‌کنیم. چگونه می‌توان باور کرد این ناآرامی‌های چهار ساله که در عراق وجود دارد و این گونه انفجارها در حالی که حجم عظیمی از نیروهای انگلیسی در جنوب عراق و بصره و نیروهای آمریکایی در مرزهای ایران و عراق حضور دارند، نتیجه ارسال اسلحه از ایران به عراق باشد؟

    چگونه می‌توان باور کرد این ناآرامی‌های چهار ساله که در عراق وجود دارد و این گونه انفجارها در حالی که حجم عظیمی از نیروهای انگلیسی در جنوب عراق و بصره و نیروهای آمریکایی در مرزهای ایران و عراق حضور دارند، نتیجه ارسال اسلحه از ایران به عراق باشد؟
    وی افزود: حقیقت این است که دنیا عادت کرده است هر از گاهی از آقای بوش حرف تازه‌ای در خصوص ناآرامی‌های عراق بشنود اما این حرفها خیلی زود فراموش می‌شود چرا که کسی حتی در آمریکا نیز، این حرفها را باور ندارد. حداد گفت: برخی‌ها می‌گوید این درگیریها نشات گرفته از بقایای نیروهای بعثی در عراق است. آیا از من می‌پرسید ایران برای بعثی‌ها اسلحه تامین می‌کند؟ " به‌نظر من تنها راه پایان دادن به ناآرامی‌ها، خروج نیروهای اشغالگر از عراق و سپردن حاکمیت این کشور به دست مردم است." رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در عراق حضور دارند، ناآرامی‌ها در عراق ادامه خواهد داشت و این کشور روی ثبات، آرامش و صلح را به خود نخواهد دید. خبرنگار مترو تی وی از موضع ایران در خصوص صلح خاورمیانه پرسید. حداد عادل پاسخ داد: پیروزی حماس در انتخابات دمکراتیک نشان داد که مردم فلسطین با انتخاب حماس از آنها خواستند تا اسراییل را به رسمیت نشناسند. رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سووال دیگر خبرنگار اندونزیایی گفت: معتقدیم بهترین راه حل مساله هسته‌ای ایران مذاکره است چرا که ما در مذاکره به‌کسانی که ابراز نگرانی می‌کنند،ثابت می‌کنیم که در چارچوب ان‌پی‌تی عمل کرده‌ایم تا نگرانی‌ها برطرف شود. حداد عادل افرود: بارها اعلام کردیم که قصد ساخت سلاح اتمی را نداریم و آماده‌ایم در چارچوب مقررات بین‌المللی همه نظارتها را بپذیریم و به همکاریهای خود ادامه بدهیم.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8945
    دفعات دیده شده: ۸۹۸ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش