Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انقلاب اسلامی پیشتاز مبارزه با فتنه مذهبی بوده است انقلاب اسلامی پیشتاز مبارزه با فتنه مذهبی بوده است
    شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۳۸

    یک نماینده مجلس لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت می‌گوید انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا پیشتاز مبارزه با فتنه‌هاو توطئه‌های مذهبی بوده که از سوی قدرتهای استکباری علیه جهان اسلام طراحی شده است. به گزارش ایرنا، "حسن حب‌الله" به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، روز شنبه گفت: ((( با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، تحت رهبری‌های حکیمانه امام خمینی ( ره ) ، سیاستها و روشهایی در ایران پیش گرفته شد که یکی از نتایج درخشان و بس

    یک نماینده مجلس لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت می‌گوید انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا پیشتاز مبارزه با فتنه‌هاو توطئه‌های مذهبی بوده که از سوی قدرتهای استکباری علیه جهان اسلام طراحی شده است. به گزارش ایرنا، "حسن حب‌الله" به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، روز شنبه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، تحت رهبری‌های حکیمانه امام خمینی ( ره ) ، سیاستها و روشهایی در ایران پیش گرفته شد که یکی از نتایج درخشان و بسیار مثبت آن مبارز به با مظاهر فتنه مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن بود.

    با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، تحت رهبری‌های حکیمانه امام خمینی ( ره ) ، سیاستها و روشهایی در ایران پیش گرفته شد که یکی از نتایج درخشان و بسیار مثبت آن مبارز به با مظاهر فتنه مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن بود.
    وی افزود: همین رویه و توجه به اصل مهم و حیاتی "وحدت اسلامی" و توسل به ریسمان الهی از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی بودکه‌ماسالها بعد اثرات آن را در ایجاد اخوت و برادری اسلامی بین ملل مسلمان و بویژه بین شیعیان و اهل تسنن شاهد هستیم. این نماینده مجلس لبنان ، انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخی و استراتژیک در جهان به ویژه در منطقه خاور میانه و خلیج (فارس) دانست و افزود: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکنون در سراسر دنیا برای جنبش‌های اسلامی،ملی و کسانیکه برای رسیدن به آزادی و استقلال نیاز به پایداری دارند به عنوان یک تکیه گاه و حامی معنوی مطرح است. حب‌الله افزود: چنین نگرشی بهترین راه تبلیغ دین مبین اسلام در جهان است و باز به همین سبب است که ما امروز شاهد گسترش موج اسلام خواهی در جهان، برجسته‌تر شدن نقش شیعیان در کشورهای اسلامی و به موازت آن مبارزه بی‌امان کشورهای غربی و در صدر آن آمریکا با مظاهر و فرهنگ اسلامی هستیم. این نماینده مجلس لبنان خاطر نشان کرد پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در منطقه بسیار حساس و مهم خاورمیانه به کشورهای این منطقه ثابت کرد که می توان با پشت کردن به قدرتهای استکباری و زیر بار زور نرفتن نیز پیشرفت کرد و به قله‌های رفیع سعادت بشری نایل شد و امروز ایران اسلامی جلوه‌ای از این واقعیت است که جهانیان شاهد آن هستند. وی اظهار داشت: پیشرفتهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه‌های صنعتی مایه مباهات همه کشورهای اسلامی است و ما به آن افتخارمی کنیم.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8904
    دفعات دیده شده: ۸۵۳ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش