Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سازمان محمدیه اندونزی: از فعالیت‌های هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم سازمان محمدیه اندونزی: از فعالیت‌های هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم
    جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۴۴

    رییس کل سازمان محمدیه اندونزی در گفت‌وگو با خبرنگاران کشورش تاکید کرد که از فعالیت‌های هسته‌ای تهران به دلیل صلح‌آمیز بودن آن حمایت می‌کند. (((دین شمس‌الدین که رهبری سازمانی با ‪ ۳۰‬میلیون عضو را برعهده دارد از جاکارتا خواست با هر قطعنامه شورای امنیت که حق مردم ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای را نادیده می‌گیرد، مخالفت کند. ))) اندونزی ،آفریقای جنوبی، بلژیک، ایتالیا، پاناما، کنگو، غنا، پرو، قطر و اسلواکی، ‪ ۱۰‬عضو غیردائم شورای امنیت هستند. و

    رییس کل سازمان محمدیه اندونزی در گفت‌وگو با خبرنگاران کشورش تاکید کرد که از فعالیت‌های هسته‌ای تهران به دلیل صلح‌آمیز بودن آن حمایت می‌کند. دین شمس‌الدین که رهبری سازمانی با ‪ ۳۰‬میلیون عضو را برعهده دارد از جاکارتا خواست با هر قطعنامه شورای امنیت که حق مردم ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای را نادیده می‌گیرد، مخالفت کند.

    دین شمس‌الدین که رهبری سازمانی با ‪ ۳۰‬میلیون عضو را برعهده دارد از جاکارتا خواست با هر قطعنامه شورای امنیت که حق مردم ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای را نادیده می‌گیرد، مخالفت کند.
    اندونزی ،آفریقای جنوبی، بلژیک، ایتالیا، پاناما، کنگو، غنا، پرو، قطر و اسلواکی، ‪ ۱۰‬عضو غیردائم شورای امنیت هستند. وی تاکید کرد که موضع محمدیه از جمله مخالفت با هر قطعنامه شورای امنیت برای تنبیه ایران در خصوص مساله هسته‌ای را به اطلاع دولت اندونزی رسانده است. رییس کل سازمان محمدیه تصریح کرد: ما کاملا از برنامه هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم و امیدواریم تهران بتواند در برابر فشارهای آمریکا مقاومت کند. وی از آمریکا خواست به دنبال راه حل صلح‌آمیزی برای مساله هسته‌ای ایران باشد. شمس‌الدین گفت: ما می‌دانیم که برنامه هسته‌ای ایران برای اهداف صلح آمیز و برای منافع مردم ایران است و حق اساسی هر کشوری است که راهی برای بهبود بخشیدن رفاه مردم خود پیدا کند. سخنان رییس‌کل محمدیه در مطبوعات اندونزی بازتاب گسترده‌ای داشت.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8868
    دفعات دیده شده: ۷۳۱ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش