Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • معاون دبیرکل حزب‌الله:اعتصاب مخالفان دولت لبنان گسترده و موثر خواهد بود معاون دبیرکل حزب‌الله:اعتصاب مخالفان دولت لبنان گسترده و موثر خواهد بود
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۵۱

    شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله شنبه‌شب در جمع گروهی از زنان مخالف دولت لبنان اعلام کرد: مخالفان روز سه‌شنبه آینده به اعتصاب گسترده و سراسری در خاک لبنان دست خواهند زد. وی افزود: این حرکت، تاثیر بسیاری خواهد داشت و علاوه بر داخل، دارای پیامی به خارج نیز است. نعیم قاسم افزود: مخالفان از خیابان‌ها خارج نخواهند شد تا اینکه به اهداف خود که مشارکت دراداره امور سیاسی کشور و یا برگزاری انتخابات زود هنگام است دست یابند. مخالفان دولت "فواد سنیوره"

    شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله شنبه‌شب در جمع گروهی از زنان مخالف دولت لبنان اعلام کرد: مخالفان روز سه‌شنبه آینده به اعتصاب گسترده و سراسری در خاک لبنان دست خواهند زد. وی افزود: این حرکت، تاثیر بسیاری خواهد داشت و علاوه بر داخل، دارای پیامی به خارج نیز است. نعیم قاسم افزود: مخالفان از خیابان‌ها خارج نخواهند شد تا اینکه به اهداف خود که مشارکت دراداره امور سیاسی کشور و یا برگزاری انتخابات زود هنگام است دست یابند. مخالفان دولت "فواد سنیوره" نخست وزیر لبنان موسوم به "نیروهای ‪۸‬مارس" طرفداران خود را به اعتصاب عمومی در روز سه‌شنبه آینده فراخوانده‌اند. آنان روز شنبه با صدور بیانیه‌ای در بیروت اعلام کردند: باوجود گذشت هفت هفته از آغاز اعتصاب در مرکز بیروت، موافقان سنیوره "نیروهای ‪ ۱۴‬مارس" هنوز به اقدام‌های خود ادامه می‌دهند و در این راه با کسب قدرت از خارج، بر سر طرح‌ها و تلاش‌ها برای حل مشکل سیاسی در لبنان مانع‌تراشی می‌کنند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8655
    دفعات دیده شده: ۷۲۷ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش