Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت الله احمد جنتی: آمریکا و انگلیس در عراق از تروریستها حمایت می‌کنند آیت الله احمد جنتی: آمریکا و انگلیس در عراق از تروریستها حمایت می‌کنند
    جمعه ۲۲ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۰۰

    آیت الله "احمد جنتی" امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا و انگلیس در عراق از تروریستها حمایت می‌کنند. آیت الله جنتی که در آیین نماز جمعه تهران سخن می‌گفت ، تصریح کرد: آمریکا امروز در سیاستهای خود شکست خورده است. خطیب جمعه تهران واقعه ‪ ۱۱‬سپتامبر را "یک خیمه‌شب بازی" و ساخته دست خود آمریکایی‌ها دانست و گفت: آنها با دستاویز قرار دادن این واقعه و طرح شعار مبارزه با تروریسم و ترویج دموکراسی به جان کشورهای اسلامی افتادند ولی واقعیتها حاکی از آن است ک

    آیت الله "احمد جنتی" امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا و انگلیس در عراق از تروریستها حمایت می‌کنند. آیت الله جنتی که در آیین نماز جمعه تهران سخن می‌گفت ، تصریح کرد: آمریکا امروز در سیاستهای خود شکست خورده است. خطیب جمعه تهران واقعه ‪ ۱۱‬سپتامبر را "یک خیمه‌شب بازی" و ساخته دست خود آمریکایی‌ها دانست و گفت: آنها با دستاویز قرار دادن این واقعه و طرح شعار مبارزه با تروریسم و ترویج دموکراسی به جان کشورهای اسلامی افتادند ولی واقعیتها حاکی از آن است که آنها در عراق، افغانستان، فلسطین و لبنان شکست خورده‌اند و این شعارها رنگ خود را باخته است. جنتی با اشاره به تغییر سیاست آمریکا و انگلیس در عراق در پی مشخص شدن ناکارآمد بودن سیاستهای آنها در گذشته، گفت: سیاست جدید آنها این است که جنگ مردم با مردم را راه بیندازند. امام جمعه موقت تهران ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی در عراق و جهان اسلام را از جمله حربه‌های آمریکا و انگلیس دانست و خاطرنشان کرد که باید این حربه از دست آنها گرفته شود. جنتی شیعه را منادی وحدت مسلمانان خواند و گفت: ما ضد سنی نیستیم و ندای امام خمینی (ره) نیز وحدت شیعه و سنی بود. وی با اشاره به کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به ملتهای مسلمان اعم از شیعه و سنی در بوسنی، فلسطین، لبنان و عراق، تاکید کرد: فرقی بین شیعه و سنی نیست و کمک به مسلمانان مظلوم ، سیاست جمهوری اسلامی ایران است. خطیب جمعه تهران به برخی سران کشورهای اسلامی و برخی علما هشدار داد که در دام آمریکا و انگلیس که در پی ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی هستند، گرفتار نشوند.

    وی با اشاره به کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به ملتهای مسلمان اعم از شیعه و سنی در بوسنی، فلسطین، لبنان و عراق، تاکید کرد: فرقی بین شیعه و سنی نیست و کمک به مسلمانان مظلوم ، سیاست جمهوری اسلامی ایران است. خطیب جمعه تهران به برخی سران کشورهای اسلامی و برخی علما هشدار داد که در دام آمریکا و انگلیس که در پی ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی هستند، گرفتار نشوند.
    جنتی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه محرم ، خطبا ، مداحان و مردم را خطاب قرار داد و ضمن تاکید بر عزاداری کامل و سنتی ، آنها را از انجام کارهای جاهلانه که برای بدنام کردن شیعیان بهانه به دست دیگران می‌دهد، پرهیز داد. امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: هرکس در جهان تشیع کاری کند که موجب وهن شیعه باشد از ما نیست. جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله نیروهای آمریکایی به سرکنسولگری ایران در اربیل عراق و دستگیری چند تن از کارمندان آن اشاره کرد و این اقدام را "کاری احمقانه" توصیف و آن را محکوم کرد. خطیب جمعه تهران خاطرنشان کرد که معنای یاغی گری ، طغیان و خشونت ، غیر از این نیست.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8484
    دفعات دیده شده: ۱۰۱۶ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش