Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • جبهه عمل اسلامی اردن : سیاست بوش رییس جمهور آمریکا در عراق محکوم به شکست است. جبهه عمل اسلامی اردن : سیاست بوش رییس جمهور آمریکا در عراق محکوم به شکست است.
    پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۳۲

    رحیل غرایبه معاون حزب جبهه عمل اسلامی اردن روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : استراتژی آمریکا تقسیم جهان عرب، ایجاد درگیری طایفه‌ای و مذهبی، درگیری بین طرف‌های مختلف در فلسطین، عراق، سودان و سومالی و ادامه کمک به دشمن صهیونیستی است. به گزارش ایرنا، وی با اعلام این مطلب که سیاست بوش رییس جمهور آمریکا در عراق محکوم به شکست است، اضافه کرد: آمریکا درصدد تغییر در استراتژیش در منطقه نیست و بزودی صورت زشت سیاست آمریکا در منطقه بیشتر نمایان می‌شود. معا

    رحیل غرایبه معاون حزب جبهه عمل اسلامی اردن روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : استراتژی آمریکا تقسیم جهان عرب، ایجاد درگیری طایفه‌ای و مذهبی، درگیری بین طرف‌های مختلف در فلسطین، عراق، سودان و سومالی و ادامه کمک به دشمن صهیونیستی است. به گزارش ایرنا، وی با اعلام این مطلب که سیاست بوش رییس جمهور آمریکا در عراق محکوم به شکست است، اضافه کرد: آمریکا درصدد تغییر در استراتژیش در منطقه نیست و بزودی صورت زشت سیاست آمریکا در منطقه بیشتر نمایان می‌شود. معاون حزب جبهه عمل اسلامی اردن گفت: آمریکا باید از عراق عقب نشینی کند در غیر این صورت بیشتر در معضلات فرو خواهد رفت. وی ازجهان عرب خواست تا به مقاومت در فلسطین، سومالی و عراق کمک کنند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8449
    دفعات دیده شده: ۷۲۴ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش