Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روزنامه الجزیره: بوش و همراهانش مواضع خود را بدون توجه به مصالح مردم آمریکا طراحی می کنند. روزنامه الجزیره: بوش و همراهانش مواضع خود را بدون توجه به مصالح مردم آمریکا طراحی می کنند.
    پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۲۵

    روزنامه "الجزیره" چاپ عربستان روز پنجشنبه به نقل از"مدیر برنامه‌های پژوهشی خاورمیانه " در دانشگاه " فرمانت " آمریکا اعلام کرد : دولت آمریکا توان برخورد با تحولات سریع هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را ندارد. این روزنامه در گفت گویی اختصاصی با دکتر "گریگوری گاس " نوشت : هر چند دولت بوش با شعار برخورد قاطع با پرونده هسته‌ای ایران روی کار آمد ولی پس از گذشت چند سال نشان داد که برغم هماهنگ نمودن سازمان ملل و شورای امنیت با سیاست‌هایش تاکنون نتوانسته ما

    روزنامه "الجزیره" چاپ عربستان روز پنجشنبه به نقل از"مدیر برنامه‌های پژوهشی خاورمیانه " در دانشگاه " فرمانت " آمریکا اعلام کرد : دولت آمریکا توان برخورد با تحولات سریع هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را ندارد. این روزنامه در گفت گویی اختصاصی با دکتر "گریگوری گاس " نوشت : هر چند دولت بوش با شعار برخورد قاطع با پرونده هسته‌ای ایران روی کار آمد ولی پس از گذشت چند سال نشان داد که برغم هماهنگ نمودن سازمان ملل و شورای امنیت با سیاست‌هایش تاکنون نتوانسته مانع پیشرفت جمهوری اسلامی دراین زمینه شود. مدیر برنامه‌های پژوهشی خاورمیانه همچنین با اشاره‌ به راهبرد جدید بوش در قبال عراق خاطر نشان ساخت : آمریکا در دوران بوش با توجه به تقویت موقعیت نظامی خود در عراق به دلیل تناقضاتی که‌در مواضع سیاسی خود دارد نمی‌تواند به بحران موجود در عراق پایان دهد.

    مدیر برنامه‌های پژوهشی خاورمیانه همچنین با اشاره‌ به راهبرد جدید بوش در قبال عراق خاطر نشان ساخت : آمریکا در دوران بوش با توجه به تقویت موقعیت نظامی خود در عراق به دلیل تناقضاتی که‌در مواضع سیاسی خود دارد نمی‌تواند به بحران موجود در عراق پایان دهد.
    وی پیش بینی کرد : دولت بوش در آینده با بحران‌های دیگری از جمله موضوع پرونده هسته‌ای ایران و نبرد بغداد روبرو خواهد شد. دکتر گریگوری گاس همچنین در خصوص سیاست خودمحورانه سران کاخ سفید تصریح کرد:بوش و تیم همراش مواضع خود را بدون توجه به مصالح مردم آمریکا طراحی می کنند. به گفته‌ی وی سران دولت آمریکا بر اساس این معیار تاکنون باعث نابسامانی اوضاع منطقه حساس خاورمیانه شده‌اند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8446
    دفعات دیده شده: ۴۳۴ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش