Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • طالبانی: اتحاد شیعه و سنی درعراق برای مقابله با تندروی ضروری است طالبانی: اتحاد شیعه و سنی درعراق برای مقابله با تندروی ضروری است
    دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۴۵

    اتحاد شیعه و سنی درعراق برای مقابله با تندروی ضروری است . به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهورعراق این مطلب را درجریان اول روز اجلاس اتحادیه میهنی کردستان عراق در تفرجگاه قلاجوالان در نزدیک سلیمانیه در شمال عراق بیان داشت. طالبانی بر اهمیت تشکیل جبهه یا گروهی برای همکاری نیروها و جریان های میانه روعراقی با یکدیگر تاکید کرد و گفت : باید به تلاش های خود برای نزدیک کردن دیدگاههای جریان های شیعه و سنی و مقابله با تروریسم، تندرویی و خشونت ادامه دهیم.

    اتحاد شیعه و سنی درعراق برای مقابله با تندروی ضروری است . به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهورعراق این مطلب را درجریان اول روز اجلاس اتحادیه میهنی کردستان عراق در تفرجگاه قلاجوالان در نزدیک سلیمانیه در شمال عراق بیان داشت. طالبانی بر اهمیت تشکیل جبهه یا گروهی برای همکاری نیروها و جریان های میانه روعراقی با یکدیگر تاکید کرد و گفت : باید به تلاش های خود برای نزدیک کردن دیدگاههای جریان های شیعه و سنی و مقابله با تروریسم، تندرویی و خشونت ادامه دهیم. رئیس جمهور عراق در گزارشی درباره روابط کردها و اتحادیه میهنی کردستان عراق با جریان های مختلف عراق افزود : حفاظت از روابط با شیعیان بویژه مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، حزب الدعوه و سایر احزاب شیعه ضروری است.

    رئیس جمهور عراق در گزارشی درباره روابط کردها و اتحادیه میهنی کردستان عراق با جریان های مختلف عراق افزود : حفاظت از روابط با شیعیان بویژه مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، حزب الدعوه و سایر احزاب شیعه ضروری است.
    وی افزود : لازم است که روابط خود با عرب های اهل سنت را نیز بویژه از طریق حزب اسلامی عراق تقویت کنیم و کردها و اهل سنت عراق باید از جریان های سنی میانه رو حمایت کنند. وی همچنین بر ضرورت استمرار روابط منطقه ای عراق با کشورهای همسایه و ادامه روابط با ترکیه براساس اصل عدم مداخله در امور داخلی یکدیگر بویژه درخصوص مسئله کرکوک تاکید کرد. طالبانی گفت : وظیفه اصلی ما ائتلاف با قدرت های بین المللی بویژه کشورهای بزرگ و لزوم استمرار این سیاست به منظور کسب دوستان و هم پیمانان برای ملت عراق در سطح بین المللی است. اجلاس اتحادیه میهنی کردستان عراق به مدت دو روز و با شرکت 806 نفر از اعضا و مسئولان آن درشمال عراق در حال برگزاری است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8383
    دفعات دیده شده: ۵۹۳ | آخرین مشاهده: ۱۴ ساعت پیش