Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس مجلس نمایندگان امریکا : دموکراتها برای ادامه جنگ در عراق به بوش چک سفید امضا نخواهند داد! رییس مجلس نمایندگان امریکا : دموکراتها برای ادامه جنگ در عراق به بوش چک سفید امضا نخواهند داد!
    یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۸۵ ساعت ۰:۱۲

    آرنت- به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، نانسی پلوسی رییس جدید مجلس نمایندگان امریکا، طی گفتگویی خبری اعلام کرد دموکراتها حاضر نیستند هر بهایی را برای ادامه جنگ در عراق بپردازند و برای هزینه های جنگ چک سفید امضا در وجه بوش صادر نخواهند کرد. وی در ادامه با اشاره به درخواست افزایش بودجه و اعزام نیروهای بیشتر به عراق اعلام داشت: همه ی مردم امریکا نگران سربازانشان هستند و ما هم باید از سربازان حمایت کنیم اما ااگر بوش خواهان افزایش هزینه ها و نیروهای نظام

    آرنت- به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، نانسی پلوسی رییس جدید مجلس نمایندگان امریکا، طی گفتگویی خبری اعلام کرد دموکراتها حاضر نیستند هر بهایی را برای ادامه جنگ در عراق بپردازند و برای هزینه های جنگ چک سفید امضا در وجه بوش صادر نخواهند کرد. وی در ادامه با اشاره به درخواست افزایش بودجه و اعزام نیروهای بیشتر به عراق اعلام داشت: همه ی مردم امریکا نگران سربازانشان هستند و ما هم باید از سربازان حمایت کنیم اما ااگر بوش خواهان افزایش هزینه ها و نیروهای نظامی در عراق باشد باید دلیل قابل قبولی ارایه کند و ما نمی توانیم بدون هیچ معیار، چشم انداز و بدون قید و شرط با خواسته های وی موافقت کنیم. بنابر این گزارش بوش قرار است درخواست خود را روز سه شنبه رسما ارایه نماید. پلوسی در ادامه افزود: اگر همین امروز جنگ را تمام کنیم ، تاکنون بیش از یک تریلون دلار هزینه کرده ایم. اما مهمتر از این پول، جان سربازان از دست رفته مان، خدشه دار شدن حیثیت امریکا در جهان و آسیب وارد آمدن به آمادگی نظامی ارتش امریکاست! به همین دلیل به آقای رییس جمهور میگوییم ما خواستار طرح جدیدی درباره عراق هستیم ،چرا که طرح شما در عراق با شکست مواجه شده است!

    پلوسی در ادامه افزود: اگر همین امروز جنگ را تمام کنیم ، تاکنون بیش از یک تریلون دلار هزینه کرده ایم. اما مهمتر از این پول، جان سربازان از دست رفته مان، خدشه دار شدن حیثیت امریکا در جهان و آسیب وارد آمدن به آمادگی نظامی ارتش امریکاست! به همین دلیل به آقای رییس جمهور میگوییم ما خواستار طرح جدیدی درباره عراق هستیم ،چرا که طرح شما در عراق با شکست مواجه شده است!



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8373
    دفعات دیده شده: ۷۸۸ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش