Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • شارون به هوش آمد و وقتی فهمید که پرتس وزیر جنگ است، دوباره به کما رفت! شارون به هوش آمد و وقتی فهمید که پرتس وزیر جنگ است، دوباره به کما رفت!
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۸۵ ساعت ۹:۴۸

    اخیرا لطیفه هایی در اراضی اشغالی منتشر شده است که از اوج نارضایتی جامعه صهیونیستی از مسئولان دولت جعلی عبری حکایت دارد. بر اساس یکی از این لطیفه ها، شارون یک بار به هوش می آید و وقتی می فهمد که پرتس وزیر جنگ است، دوباره به حالت کما می رود. به گفته محافل سیاسی، جامعه صهیونیستی در حال حاضر به دقت نتایج تحقیقات در مورد جنگ لبنان و همچنین پرونده های فساد مسئولان دولت اشغالگر قدس را دنبال می کند و لطیفه هایی در همین راستا منتشر شده است که از بی اعتما

    اخیرا لطیفه هایی در اراضی اشغالی منتشر شده است که از اوج نارضایتی جامعه صهیونیستی از مسئولان دولت جعلی عبری حکایت دارد. بر اساس یکی از این لطیفه ها، شارون یک بار به هوش می آید و وقتی می فهمد که پرتس وزیر جنگ است، دوباره به حالت کما می رود. به گفته محافل سیاسی، جامعه صهیونیستی در حال حاضر به دقت نتایج تحقیقات در مورد جنگ لبنان و همچنین پرونده های فساد مسئولان دولت اشغالگر قدس را دنبال می کند و لطیفه هایی در همین راستا منتشر شده است که از بی اعتمادی و نارضایتی صهیونیست ها از مسئولان شان حکایت دارد. ترجمه یکی از این لطیفه ها در ذیل می آید: "می گویند شارون از حالت کما خارج شد و به هوش آمد. بعد متوجه شد که دیگر نخست وزیر نیست. پرسید چه کسی جانشین من شده است؟ پاسخ شنید که ایهود اولمرت این منصب را عهده دار شده است. شارون با تاسف می گوید: اولمرت ... اگر جنگی بشود، چه اتفاقی خواهد افتاد ؛ او قادر به هدایت ارتش نیست. سپس شارون می پرسد: راستی! چه کسی وزیر جنگ است؟ پاسخ می شنود: پرتس. شارون به اشتباه فکر می کند که پاسخ شیمون پرز است و می گوید: این عجوزه هنوز زنده است.

    شارون می پرسد: راستی! چه کسی وزیر جنگ است؟ پاسخ می شنود: پرتس. شارون به اشتباه فکر می کند که پاسخ شیمون پرز است و می گوید: این عجوزه هنوز زنده است.
    یکی به او می گوید: وزیر جنگ عمیر پرتس است نه شیمون پرز. شارون بلافاصله بعد از اینکه عبارت مذکور را می شنود، از خشم منفجر می شود و می گوید: آخر چند دقیقه ای که من چشمانم را بسته ام، شما باید رئیس حزب کار را مسئول دفاع از کشور کنید ؛ بنده همان بهتر است که به حالت کما بروم و این وضعیت را نبینم."



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8293
    دفعات دیده شده: ۱۰۴۳ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش