Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رهبر حزب اکثریت در سنا  : آقای بوش،  پیدا کردن راه حلی برای عراق سیاسی بازی نیست. رهبر حزب اکثریت در سنا : آقای بوش، پیدا کردن راه حلی برای عراق سیاسی بازی نیست.
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۰

    خانم نانسی پلوسی نماینده ایالت کالیفرنیا روز پنجشنبه به عنوان نخستین زن در تاریخ آمریکا ریاست مجلس نمایندگان این کشور را از آن خود کرد و به این ترتیب دمکراتها موفق شدند طلسم ‪ ۱۲‬ساله حاکمیت جمهوریخواهان بر کنگره را بشکنند. ‪ ۸۶‬نماینده از مجموع ‪ ۴۳۵‬نماینده مجلس نمایندگان آمریکا زن هستند. نمایندگان دمکرات اعلام کرده‌اند قصد دارند ارجحیت را به لوایح افزایش حقوق پایه و تحقیقات در زمینه سلولهای بنیادی بدهند.آنها همچنین می‌کوشند بوش را تحت فشار ق

    خانم نانسی پلوسی نماینده ایالت کالیفرنیا روز پنجشنبه به عنوان نخستین زن در تاریخ آمریکا ریاست مجلس نمایندگان این کشور را از آن خود کرد و به این ترتیب دمکراتها موفق شدند طلسم ‪ ۱۲‬ساله حاکمیت جمهوریخواهان بر کنگره را بشکنند. ‪ ۸۶‬نماینده از مجموع ‪ ۴۳۵‬نماینده مجلس نمایندگان آمریکا زن هستند. نمایندگان دمکرات اعلام کرده‌اند قصد دارند ارجحیت را به لوایح افزایش حقوق پایه و تحقیقات در زمینه سلولهای بنیادی بدهند.آنها همچنین می‌کوشند بوش را تحت فشار قرار دهند تا نیروهای آمریکا را از عراق خارج کند. مبارزه با فساد در درون کنگره از اولویت‌های پلوسی عنوان شده و او قول داده که ممنوعیت پرداخت هزینه سفرهای خصوصی و گرفتن هدیه از دلالان سیاسی را در دستور کار خود قرار دهد. دمکراتها همچنین قرار است که هفته آینده حقوق پایه( حداقل) را در آمریکا افزایش دهند و تحقیقات سلولهای بنیادی را بیشتر کنند و به دولت اجازه مذاکره با شرکتهای دارویی بدهند تا قیمتهای داروها را برای کسانی که از مدیکر( بیمه درمانی برای سالمندان) استفاده می‌کنند کاهش دهند. اما در سنا دیگر مجلس آمریکا که در آن دمکراتها با اختلاف یک کرسی رقیب جمهوریخواه را به حاشیه برده‌اند ، هری رید رهبر حزب اکثریت پیش از شروع جلسه علنی ، یک جلسه غیرعلنی با سناتورهای جمهوریخواه برگزار کرد. سناتور رید پس از این نشست به خبرنگاران گفت که مسایل داخلی در این مرحله از اولویت‌های سنا است. وی در عین حال کوشید تا به اظهارات جرج بوش درباره دمکراتها پاسخ دهد. بوش از دمکراتها خواسته بود از تصویب لوایحی که صرفا جنبه سیاسی و حزبی دارند، خودداری کنند. در واکنش به این اظهارات بوش ، رهبر حزب اکثریت در سنا گفت که پیدا کردن راه حلی برای عراق، افزایش حقوق پایه، استقلال در زمینه انرژی یا کمک به شهریه دانشگاه، حرکتهای سیاسی و به عبارتی سیاسی بازی نیست. سناتور رید ادامه داد: در واقع سیاسی بازی در کشور سالها است که اجازه پیشرفت در این زمینه‌ها را نداده است.

    در واقع سیاسی بازی در کشور سالها است که اجازه پیشرفت در این زمینه‌ها را نداده است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8259
    دفعات دیده شده: ۸۷۶ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش