Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پاکستان: تحریم شورای امنیت بر روابط ایران و پاکستان تاثیر نخواهد داشت پاکستان: تحریم شورای امنیت بر روابط ایران و پاکستان تاثیر نخواهد داشت
    پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۴۵

    اسلام‌آباد، ایرنا ‪۸۵/۱۰/۱4‬ خارجی. سیاسی. پاکستان. خانم تسنیم اسلم سخنگوی وزارت‌خارجه پاکستان گفت: تحریم شورای امنیت، بر روابط ایران و پاکستان تاثیری نخواهد داشت. وی روز چهارشنبه در نشست هفتگی خود گفت: بارها گفته‌ایم که پاکستان تحت هیچ فشاری در این زمینه قرار نخواهد گرفت و روابط دو کشور در سال ‪ ۲۰۰۷‬تقویت خواهد شد. وی در ادامه افزود: شوکت عزیز نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه به‌ دعوت "حامد کرزی" رییس جمهوری افغانستان، عازم این کشور خواهد شد.

    اسلام‌آباد، ایرنا ‪۸۵/۱۰/۱4‬ خارجی. سیاسی. پاکستان. خانم تسنیم اسلم سخنگوی وزارت‌خارجه پاکستان گفت: تحریم شورای امنیت، بر روابط ایران و پاکستان تاثیری نخواهد داشت. وی روز چهارشنبه در نشست هفتگی خود گفت: بارها گفته‌ایم که پاکستان تحت هیچ فشاری در این زمینه قرار نخواهد گرفت و روابط دو کشور در سال ‪ ۲۰۰۷‬تقویت خواهد شد. وی در ادامه افزود: شوکت عزیز نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه به‌ دعوت "حامد کرزی" رییس جمهوری افغانستان، عازم این کشور خواهد شد. خانم اسلم، روابط کشورش با افغانستان را خوب توصیف کرد و گفت: تحکیم روابط دو جانبه و مبارزه با تروریست ها، از اهداف این سفر است. وی در رابطه با نصب حصار بین مرزهای پاکستان و افغانستان گفت: مناطق ویژه شناسایی شده و ارتش کار در این زمینه را آغاز کرده است. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در پاسخ به سووالی درباره خط لوله گازی ایران به پاکستان و هند گفت: "خورشید محمود قصوری" وزیر خارجه پاکستان در سفر خود به ایران اعلام کرده است که این طرح هرچه سریعتر عملیاتی شود. وی در ادامه درباره تبادل فهرست فعالیت‌های هسته‌ای بین هند و پاکستان افزود: در این فهرست تسهیلات جدیدی اعلام نشده است. خانم اسلم درباره تهیه گزارش حقوق بشر از پاکستان گفت: در این مورد پاکستان اقدامات جدی و فوری را برای رفع آن برداشته و تلاش دارد آن را به، سطخ بین‌المللی برساند. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که تجاوز به حقوق انسان‌ها حتی در خود آمریکا نیز اتفاق می‌افتد. وی خبر حضور اسامه بن لادن در منطقه چیترال در شمال پاکستان را کاملا بی‌اساس و کذب دانست. خانم تسنیم اسلم در ادامه مصاحبه خود، به سفر نخست وزیر هند به اسلام‌آباد اشاره کرد و افزود: در این سفر مسایل جامو و کشمیر بررسی خواهد شد. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان همچنین از سفر امیر قطر برای گفت وگو پیرامون خط لوله گاز از این کشور به پاکستان خبر داد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8226
    دفعات دیده شده: ۶۰۹ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش