Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک مسئول عراقی: با اعدام صدام دل همه خانواده های شهدا و آسیب دیدگان از تجاوزات و جنایت های این فرد ستمگر مملو از شادمانی است یک مسئول عراقی: با اعدام صدام دل همه خانواده های شهدا و آسیب دیدگان از تجاوزات و جنایت های این فرد ستمگر مملو از شادمانی است
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۰۰

    رئیس بخش سرپرستی خانواده های شهدا در شورای استانداری بصره گفت همه خانواده های شهدای عراقی و کشورهای همسایه بویژه ایران در انتظار اجرای حکم اعدام صدام ستمگر و دیکتاتور بودند. عبدالباری فالق خاطرنشان کرد: عراق و کشورهای همسایه بویژه ایران هدف تجاوزگری صدام قرار گرفتند که منجر به شهادت صدها هزار نفر از فرزندان این کشورها شد اما امروز با اعدام صدام دل همه خانواده های شهدا و آسیب دیدگان از تجاوزات و جنایت های این فرد ستمگر مملو از سرور و شادمانی است.

    رئیس بخش سرپرستی خانواده های شهدا در شورای استانداری بصره گفت همه خانواده های شهدای عراقی و کشورهای همسایه بویژه ایران در انتظار اجرای حکم اعدام صدام ستمگر و دیکتاتور بودند. عبدالباری فالق خاطرنشان کرد: عراق و کشورهای همسایه بویژه ایران هدف تجاوزگری صدام قرار گرفتند که منجر به شهادت صدها هزار نفر از فرزندان این کشورها شد اما امروز با اعدام صدام دل همه خانواده های شهدا و آسیب دیدگان از تجاوزات و جنایت های این فرد ستمگر مملو از سرور و شادمانی است. وی با محکوم کردن موضعگیری برخی سازمان ها ونظامهای کشورهای عربی در مخالفت با اجرای حکم اعدام صدام تصریح کرد که این سازمانها و کشورها همچنان از صدام جانی و طاغی تحت عنوان مدافع امت عربی حمایت می کنند. درحالی که ملت های آزاده از اعدام صدام که میلیون ها نفر از مردم عراق و ملت های کشورهای همسایه بویژه ایران را به قتل رساند و آواره کرد، خرسند و شادمان هستند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8108
    دفعات دیده شده: ۶۲۳ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش