Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پاکستان: تحریم ایران، تاثیری در روابط تهران و اسلام آباد ندارد پاکستان: تحریم ایران، تاثیری در روابط تهران و اسلام آباد ندارد
    چهارشنبه ۶ دی ۱۳۸۵ ساعت ۷:۵۵

    ریاض محمدخان قائم‌مقام وزیر خارجه پاکستان گفت: تحریم ایران از جانب شورای امنیت سازمان ملل تاثیری بر روابط دو کشور نخواهد گذاشت و ما مناسبات خود را با این کشور ادامه می‌دهیم. وی که روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در اسلام ‌آباد سخن می‌گفت، تاکید کرد که ایران عضو پیمان عدم گسترش سلاح هسته‌ای (ان.پی.تی) است. محمدخان افزود: پاکستان هرگز از تحریم علیه کشوری حمایت نمی‌کند و معتقد است که باید از گفت وگو و مذاکرات سیاسی برای حل مسایل استفاده کرد.

    ریاض محمدخان قائم‌مقام وزیر خارجه پاکستان گفت: تحریم ایران از جانب شورای امنیت سازمان ملل تاثیری بر روابط دو کشور نخواهد گذاشت و ما مناسبات خود را با این کشور ادامه می‌دهیم. وی که روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در اسلام ‌آباد سخن می‌گفت، تاکید کرد که ایران عضو پیمان عدم گسترش سلاح هسته‌ای (ان.پی.تی) است. محمدخان افزود: پاکستان هرگز از تحریم علیه کشوری حمایت نمی‌کند و معتقد است که باید از گفت وگو و مذاکرات سیاسی برای حل مسایل استفاده کرد. قائم مقام وزیرخارجه پاکستان در ادامه گفت: ایران‌ حق دارد از انرژی هسته‌ای در چارچوب پیمان عدم گسترش تسلیحات هسته‌ای در مسیر صلح‌آمیز استفاده کند. محمدخان باتاکید بر احترام به قوانین بین‌المللی افزود: این قطعنامه مربوط به روابط درخصوص انرژی هسته‌ای می‌باشد و پاکستان دراین مورد رابطه‌ای با ایران نداشته است. وی تصریح کرد: تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۳۷‬شورای امنیت نباید مانع از ادامه مذاکرات دیپلماتیک شود. قائم مقام وزارت خارجه پاکستان درباره خط لوله گاز ایران ، پاکستان و هند گفت: این طرح برای آینده اقتصاد ما با توجه به نیاز فراوان کشور به انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است. ریاض محمدخان همچنین گفت: فشاری که بر پاکستان برای تامین انرژی وجود دارد، بسیار بیشتر از فشارهای خارجی بوده و ما قصد داریم این طرح‌ را انجام دهیم. وی در ادامه اشاره کرد: ماه آینده مذاکرات در مورد تعیین قیمت گاز در تهران ادامه خواهد یافت و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8001
    دفعات دیده شده: ۶۰۰ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش