Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سناتور پاکستانی: شورای امنیت با تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۳۷‬نوکری خود را برای آمریکا ثابت کرد سناتور پاکستانی: شورای امنیت با تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۳۷‬نوکری خود را برای آمریکا ثابت کرد
    چهارشنبه ۶ دی ۱۳۸۵ ساعت ۶:۱۴

    سناتور پاکستانی محمد ابراهیم گفت: شورای امنیت با تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۳۷‬ضد ایران نوکری خود را برای آمریکا ثابت کرد. به گزارش ایرنا، وی روز سه‌شنبه افزود: ملت پاکستان این قطعنامه را که ضد مردم ایران صادر شده است ، محکوم می‌کند. ابراهیم که از رهبران ارشد حزب جماعت اسلامی پاکستان است ، از مردم دیگر کشورهای اسلامی خواست تا همبستگی خود را با ایران اعلام کنند. وی همچنین شورای امنیت و سازمان ملل را عروسکی در دست آمریکا دانست و افزود: تصویب این قطعنامه

    سناتور پاکستانی محمد ابراهیم گفت: شورای امنیت با تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۳۷‬ضد ایران نوکری خود را برای آمریکا ثابت کرد. به گزارش ایرنا، وی روز سه‌شنبه افزود: ملت پاکستان این قطعنامه را که ضد مردم ایران صادر شده است ، محکوم می‌کند. ابراهیم که از رهبران ارشد حزب جماعت اسلامی پاکستان است ، از مردم دیگر کشورهای اسلامی خواست تا همبستگی خود را با ایران اعلام کنند. وی همچنین شورای امنیت و سازمان ملل را عروسکی در دست آمریکا دانست و افزود: تصویب این قطعنامه عمق کینه و توطئه آمریکایی‌ها علیه کشورهای اسلامی از جمله ایران را نمایان کرد. این سناتور پاکستانی تاکید کرد: راه مقابله با این توطئه‌ها اتحاد و حمایت همه‌جانبه از ایران است که در صورت کوتاه ‌آمدن به سراغ پاکستان ‌و سوریه نیز خواهند آمد. این رهبر ارشد حزب جماعت اسلامی همچنین تصریح کرد: ایران کشور دوست و برادر پاکستان است و ملت ما در کنار ایران ایستاده است. ابراهیم با اشاره با اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم بوده و با شهامت به‌پیش رفته است، گفت: همانطور که بارها رهبران این کشور بر صلح‌آمیز بودن فعالیتهای هسته‌ای تاکید داشتند،همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آن را ثابت کرده است. ملت پاکستان به مواضع اصولی ایران افتخار می‌کند و اعتقاد داریم که این بار نیز سربلند خواهند بود.

    ابراهیم با اشاره با اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم بوده و با شهامت به‌پیش رفته است، گفت: همانطور که بارها رهبران این کشور بر صلح‌آمیز بودن فعالیتهای هسته‌ای تاکید داشتند،همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آن را ثابت کرده است. ملت پاکستان به مواضع اصولی ایران افتخار می‌کند و اعتقاد داریم که این بار نیز سربلند خواهند بود.
    این سناتور پاکستانی در اختیار داشتن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را حق ایران دانست و تاکید کرد: هیچ کشوری حق ندارد در مقابل اراده یک ‌ملت آزاده بایستد. ابراهیم این قطعنامه را امتحان دیگری برای جهانیان و ایران ذکر کرد و افزود: قطعا پیروز این میدان همانند گذشته ملت زنده و شجاع ایران خواهد بود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7992
    دفعات دیده شده: ۷۹۵ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش