Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مقام پاکستانی: قطعنامه شورای امنیت اراده مردم ایران را تغییر نمی‌دهد مقام پاکستانی: قطعنامه شورای امنیت اراده مردم ایران را تغییر نمی‌دهد
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۰۰

    ژنرال اسلم بیگ رییس بنیاد تحقیق و مطالعات بین‌المللی، توسعه و امنیت ملی پاکستان با غیرمنصفانه خواندن قطعنامه شورای امنیت بر ضد ایران گفت:تحریم، اراده مردم این کشور را در رسیدن به اهداف بلند تغییر نمی‌دهد. به گزارش ایرنا ، وی روز سه‌شنبه افزود: ایران در مقابل این فشارهای ناعادلانه هرگز تسلیم نخواهد شد. اسلم بیگ تحریم سازمان ملل علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را بی‌معنی خواند و گفت: آمریکا با اعمال نفوذ در شورای امنیت، نسبت به ایران تبعیض نش

    ژنرال اسلم بیگ رییس بنیاد تحقیق و مطالعات بین‌المللی، توسعه و امنیت ملی پاکستان با غیرمنصفانه خواندن قطعنامه شورای امنیت بر ضد ایران گفت:تحریم، اراده مردم این کشور را در رسیدن به اهداف بلند تغییر نمی‌دهد. به گزارش ایرنا ، وی روز سه‌شنبه افزود: ایران در مقابل این فشارهای ناعادلانه هرگز تسلیم نخواهد شد. اسلم بیگ تحریم سازمان ملل علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را بی‌معنی خواند و گفت: آمریکا با اعمال نفوذ در شورای امنیت، نسبت به ایران تبعیض نشان داد. رییس بنیاد تحقیق و مطالعات بین‌المللی، توسعه و امنیت پاکستان اضافه کرد: آمریکا از یک سو به دنبال کمک ایران برای برقراری امنیت در عراق است و از سوی دیگر این کشور را در اجرای برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خود تحت فشار قرار می‌دهد. اسلم بیگ با انتقاد از این رفتارهای دوگانه، تصریح کرد:این تحریم تصمیم ملت ایران را ضعیف نکرده، بلکه اراده آنان را برای ادامه استفاده از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای قوت بخشیده است. وی همچنین افزود: آمریکا همیشه با اجرای سیاست دوگانه، چشم‌های خود را بر روی بمب‌های اتمی اسراییل بسته است. رییس بنیاد تحقیق و مطالعات بین‌المللی، توسعه و امنیت ملی پاکستان همچنین تصریح کرد: دنیا چشم و گوش خود را در برابر اعتراف اخیر نخست وزیر اسراییل بسته است. اسلم بیگ گفت: اگر سازمان ملل مخالف جدی گسترش تسلیحات اتمی در جهان است، ابتدا باید رژیم صهیونیستی را تحریم کند. جمهوری اسلامی ایران تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۳۷‬شورای امنیت درخصوص برنامه صلح آمیز هسته‌ای خود را اقدامی فراقانونی و خارج از چارچوب وظایف شورا و برخلاف مقررات صریح منشور ملل متحد می‌داند. در شرایطی که رژیم صهیونیستی حاضر نیست به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته ای (ان.پی.تی) بپیوندد و تحت نظارت پادمان‌های آژانس قرار گیرد، شورای امنیت نیز هیچ اقدامی در قبال اعلام علنی و رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخورداری از سلاح هسته‌ای نمی‌کند.

    در شرایطی که رژیم صهیونیستی حاضر نیست به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته ای (ان.پی.تی) بپیوندد و تحت نظارت پادمان‌های آژانس قرار گیرد، شورای امنیت نیز هیچ اقدامی در قبال اعلام علنی و رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخورداری از سلاح هسته‌ای نمی‌کند.
    برای ملت ایران رویکرد دوگانه شورای امنیت در قبال برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی و زرادخانه‌های تسلیحات اتمی اسراییل قابل قبول نیست، بر همین اساس مردم ایران سرنوشت خود را به تصمیمات بی‌اعتبار شورای امنیت نسپرده و پس از این هم نخواهند سپرد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7970
    دفعات دیده شده: ۸۶۹ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش