Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ماهیت تبلیغی قطعنامه شورای امنیت بیش از واقعیتهای آن است ماهیت تبلیغی قطعنامه شورای امنیت بیش از واقعیتهای آن است
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۸۵ ساعت ۸:۳۰

    حسین نجابت نماینده تهران در مجلس گفت که قطعنامه شورای امنیت علیه برنامه هسته‌ای ایران، قطعنامه‌ای است که ماهیت و خاصیت تبلیغاتی آن بیشتر از واقعیتهای عینی و عملی آن است بنابراین باید متناسب با همان رفتار کرد. نجابت اظهار داشت: این قطعنامه چند ویژگی دارد از جمله اینکه خاصیت تبلیغاتی آن بیشتر از واقعیتهای عینی آن است. وی افزود: رویکرد دولت و مجلس صد در صد درست است و ما نباید این قطعنامه را خیلی جدی بگیریم چون برنامه هسته‌ای ما خیلی وابسته به این

    حسین نجابت نماینده تهران در مجلس گفت که قطعنامه شورای امنیت علیه برنامه هسته‌ای ایران، قطعنامه‌ای است که ماهیت و خاصیت تبلیغاتی آن بیشتر از واقعیتهای عینی و عملی آن است بنابراین باید متناسب با همان رفتار کرد. نجابت اظهار داشت: این قطعنامه چند ویژگی دارد از جمله اینکه خاصیت تبلیغاتی آن بیشتر از واقعیتهای عینی آن است. وی افزود: رویکرد دولت و مجلس صد در صد درست است و ما نباید این قطعنامه را خیلی جدی بگیریم چون برنامه هسته‌ای ما خیلی وابسته به این مسایل نیست. نماینده تهران در مجلس گفت که البته مجلس اقدام مناسبی کرد و طرح دو فوریتی را که تجدیدنظر در رویکرد ایران با ان.پی .تی است، تصویب کرد و تقریبا مشخص است که این رویکرد چه شکلی پیدا خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه پیشنهادهای متعددی در این زمینه دریافت کردیم، ادامه داد: باید بازرسان آژانس را محدود کنیم چون همکاری ما با آژانس کاملا گسترده و صد درصدی بود و اگر این تحریم از ما برداشته شد، تصمیم مقتضی خواهیم گرفت.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7958
    دفعات دیده شده: ۵۴۹ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش