Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس مجلس: ایران بر حق خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای پافشاری می‌کند رییس مجلس: ایران بر حق خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای پافشاری می‌کند
    یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۵۵

    غلامعلی حدادعادل رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای پافشاری خواهد کرد. وی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس بااشاره به تصویب قطعنامه ضدایرانی شنبه شب شورای امنیت سازمان ملل افزود: ملت ایران در روز ‪ ۲۴‬آذر ماه با وجود همه تبلیغات، با شکوه و عظمت در صحنه انتخابات حاضر شد و اراده و تصمیم خود را برای در دست گرفتن سرنوشت خود و استفاده از حق مسلم انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نشان داد. وی تاکید کرد: اگرچه ت

    غلامعلی حدادعادل رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای پافشاری خواهد کرد. وی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس بااشاره به تصویب قطعنامه ضدایرانی شنبه شب شورای امنیت سازمان ملل افزود: ملت ایران در روز ‪ ۲۴‬آذر ماه با وجود همه تبلیغات، با شکوه و عظمت در صحنه انتخابات حاضر شد و اراده و تصمیم خود را برای در دست گرفتن سرنوشت خود و استفاده از حق مسلم انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نشان داد. وی تاکید کرد: اگرچه تصویب چنین قطعنامه‌ای با توجه به حاکمیت زر و زور در شورای امنیت قابل پیش بینی بود اما نمی‌توان از اظهار تعجب و تاسف خودداری کرد. حدادعادل با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی صدور قطعنامه شورای امنیت علیه ایران را همزمان و همزبان با ملت ایران محکوم می‌کند، اظهار داشت: سیاسی بودن چنین قطعنامه‌ای آشکارا پیدا است. رییس مجلس افزود: این قطعنامه نوعی فشار بر ملت و جمهوری اسلامی ایران و در واقع واکنشی در برابر استقلال طلبی این ملت است.

    حدادعادل با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی صدور قطعنامه شورای امنیت علیه ایران را همزمان و همزبان با ملت ایران محکوم می‌کند، اظهار داشت: سیاسی بودن چنین قطعنامه‌ای آشکارا پیدا است. رییس مجلس افزود: این قطعنامه نوعی فشار بر ملت و جمهوری اسلامی ایران و در واقع واکنشی در برابر استقلال طلبی این ملت است.
    حدادعادل یادآور شد: ملت ایران اراده خود را برای حفظ استقلال کشور با انقلاب اسلامی نشان داد و ‪ ۲۸‬سال نیز بر سر این آرمان پافشاری کرد. وی در عین حال تاکید کرد: مردم از این به بعد نیز بر آرمان خود پافشاری می‌کنند. رییس مجلس برخوردهای دوگانه مجامع بین‌المللی از جمله شورای امنیت با کشورها را یادآور شد و گفت: با این برخوردهای دوگانه آیااعتباری برای مجامع بین‌المللی در دنیا باقی می‌ماند ؟ حدادعادل تصریح کرد: ما نمی‌دانیم در برابر وضع موجود که در مجامع بین‌المللی بویژه شورای امینت سازمان ملل شاهد هستیم و رفتاری که با دولتها و ملتها می‌شود و این سیاستهای یک بام و دوهوا که اعمال می‌گردد بخندیم یا بگرییم ؟ وی ادامه داد: همه مردم جهان در روزهای گذشته شاهد اظهارات صریح نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر دارا بودن بمب اتمی بودند اما نسبت به این اعتراف هیچ اعتراضی از سوی دولتهای غربی اعلام و هیچ قطعنامه‌ای علیه این رژیم صادر نشد. رییس مجلس افزود: هیچکس نیز این رژیم را دعوت به عضویت در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و معاهده ان.پی.تی نکرد. حدادعادل یادآور شد: حتی وقتی رژیم اسراییل به صراحت به دارا بودن بمب اتمی اعتراف کرد، برخی کشورها کف زدند و این رژیم را تشویق کردند. وی ادامه داد: اما در این زمان شورای امنیت تحت تاثیر آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی، ایران را محکوم کرد یعنی ایرانی که بارها اعلام کرده است قصد ساخت بمب اتمی را ندارد و درهای مراکز و تاسیسات هسته‌ای خود را بر روی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باز گذارده است. رییس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران که در مراحل آغازین استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است باید محکوم و رژیم اسراییل تشویق شود ! حدادعادل "این رفتار یک بام و دو هوا را نماد آشکار اعمال ظلم در جهان امروز" دانست. وی افزود: تا زمانی که این بی‌عدالتیها در جهان حاکم باشد، دنیا روی صلح را نخواهد دید. رییس مجلس گفت: آمریکا با کودتای ‪ ۲۸‬مرداد در سال ‪ ۱۳۳۲‬با اعمال توطئه و کودتا در برابر عزم و اراده ملت ایران ایستادگی کرد. حدادعادل یادآور شد: ملت ایران بیش از ‪ ۵۰‬سال است که این خیانت آمریکا را نبخشیده و معلوم است آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته و از گذشته درس نگرفته است. رییس مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود تولد حضرت مسیح (ع) را به همه مسیحیان ایران و جهان تبریک گفت. حدادعادل ضمن آرزوی استقرار وضعیت بهتری در جهان در سال آینده مسیحی اظهار امیدواری کرد:ای کاش بجای این همه ظلم و ستم که غالبا از سوی دولت های مسیحی اعمال می‌شود، اندکی عطوفت و محبت حضرت مسیح (ع) در جهان حکفرما می شد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7929
    دفعات دیده شده: ۸۲۸ | آخرین مشاهده: ۲۰ ساعت پیش