Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دیوید اروینگ از اتریش اخراج شد دیوید اروینگ از اتریش اخراج شد
    جمعه ۱ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۱۰

    دیوید اروینگ نویسنده انگلیسی منکر هولوکاست پنجشنبه شب از اتریش اخراج شد. در پی حکم روز چهارشنبه دادگاه تجدیدنظر وی که منجر به آزادی زودهنگام وی از زندان شد، وزارت کشور اتریش اخراج وی از این کشور را به اجرا در آورد. وی که به علت تشکیک در ابعاد هولوکاست از سال گذشته در این کشور‪ ۱۳‬ماه به صورت موقت زندانی شده بود، با رای دادگاه به تحمل سه سال حبس قطعی محکوم شد که این حکم از آبان ماه گذشته به اجرا درآمد. دادگاه تجدید نظر وی روز چهارشنبه این مدت را

    دیوید اروینگ نویسنده انگلیسی منکر هولوکاست پنجشنبه شب از اتریش اخراج شد. در پی حکم روز چهارشنبه دادگاه تجدیدنظر وی که منجر به آزادی زودهنگام وی از زندان شد، وزارت کشور اتریش اخراج وی از این کشور را به اجرا در آورد. وی که به علت تشکیک در ابعاد هولوکاست از سال گذشته در این کشور‪ ۱۳‬ماه به صورت موقت زندانی شده بود، با رای دادگاه به تحمل سه سال حبس قطعی محکوم شد که این حکم از آبان ماه گذشته به اجرا درآمد. دادگاه تجدید نظر وی روز چهارشنبه این مدت را به یکسال حبس قطعی و یکسال حبس مشروط تقلیل داد که با درنظر گرفتن مدت زمان محبوس بودن وی ، دادگاه حکم به آزادی داد. انکار هولوکاست و تشکیک در ابعاد آن در اتریش جرم شمرده می‌شود و تا ‪۱۰‬ سال زندان دارد. بنابر این گزارش دیوید ایروینگ‌ که‌ دیروز از اتریش‌ وارد انگلیس‌ شد ، اظهار داشت‌ به‌ انکار هولوکاست‌ ادامه‌ خواهد داد‌. ایروینگ‌ ‌68‌ ساله‌ اظهار داشت‌ برای‌ حمایت‌ از مورخان‌ کشورهای‌ اتریش‌ و المان‌ تلاش‌ خواهد کرد تا این‌ کشورها نتوانند مورخان‌ را به‌ زندان‌ بیندازند‌ .وی‌ که‌ در فرودگاه‌ هیثرو با خبرنگاران‌ سخن‌ می‌ گفت‌ ، افزود در دوران‌ محاکمه‌ در اتریش‌ ناچار شده‌ است‌ ابراز پشیمانی‌ کند ، اما اکنون‌ دیگر علتی‌ برای‌ ندامت‌ نمی‌ بیند‌ .

    ایروینگ‌ ‌68‌ ساله‌ اظهار داشت‌ برای‌ حمایت‌ از مورخان‌ کشورهای‌ اتریش‌ و المان‌ تلاش‌ خواهد کرد تا این‌ کشورها نتوانند مورخان‌ را به‌ زندان‌ بیندازند‌ .وی‌ که‌ در فرودگاه‌ هیثرو با خبرنگاران‌ سخن‌ می‌ گفت‌ ، افزود در دوران‌ محاکمه‌ در اتریش‌ ناچار شده‌ است‌ ابراز پشیمانی‌ کند ، اما اکنون‌ دیگر علتی‌ برای‌ ندامت‌ نمی‌ بیند‌ .
    هواپیمای حامل اروینگ شب گذشته وین را به مقصد لندن ترک کرد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7847
    دفعات دیده شده: ۷۵۰ | آخرین مشاهده: ۱۱ ساعت پیش