Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر دفاع آمریکا: اکنون در شرایطی قرار نداریم که شکست در خاورمیانه را بپذیریم. وزیر دفاع آمریکا: اکنون در شرایطی قرار نداریم که شکست در خاورمیانه را بپذیریم.
    سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۰:۲۷

    رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا گفت: شکست در جنگ عراق بلایی است که برای دهها سال دیگر به عنوان یک بلا گریبان آمریکا را خواهد گرفت. به گزارش روز سه‌شنبه شبکه خبری بی بی‌سی، گیتس در مراسم سوگند پست جدید خود طی سخنانی عراق را اولویت نخست برنامه‌هایش برشمرد. وی تاکید کرد: همه مابرآنیم تا پسران و دخترانمان را از عراق به خانه بازگردانیم اما همانگونه که رییس جمهور بوش عنوان کرد، اکنون در شرایطی قرار نداریم که شکست در خاورمیانه را بپذیریم. وزیر دفاع آمریک

    رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا گفت: شکست در جنگ عراق بلایی است که برای دهها سال دیگر به عنوان یک بلا گریبان آمریکا را خواهد گرفت. به گزارش روز سه‌شنبه شبکه خبری بی بی‌سی، گیتس در مراسم سوگند پست جدید خود طی سخنانی عراق را اولویت نخست برنامه‌هایش برشمرد. وی تاکید کرد: همه مابرآنیم تا پسران و دخترانمان را از عراق به خانه بازگردانیم اما همانگونه که رییس جمهور بوش عنوان کرد، اکنون در شرایطی قرار نداریم که شکست در خاورمیانه را بپذیریم. وزیر دفاع آمریکاگفت: شکست در عراق در این اوضاع بحرانی مصیبتی خواهد بود که برای دهها سال ملت ما را گرفتار خواهد کرد، همه اعتبار ما را زیر سوال خواهد برد و جان مردم آمریکا را به خطر خواهد انداخت. وی پیرامون جنگ افغانستان اعتراف کرد: همه پیشرفتی که آمریکا ظرف پنج سال گذشته در افغانستان به دست آورد، در خطر از بین رفتن قرار دارد. وزیر دفاع آمریکا"پنتاگون" وعده داد، اجازه نمی‌دهد که افغانستان بار دیگر تبدیل به پناهگاهی امن برای افراطیون شود. گیتس گفت که به زودی عازم عراق خواهد شد تا از نزدیک و بدون واسطه صحبت‌ها و نقطه نظرات فرماندهان نظامی آمریکایی مستقر در عراق را در مورد اوضاع این کشور بدون واسطه ببیند و بشنود. این مقام آمریکایی اظهار داشت: آمریکا و متحدانش در ناتو نسبت به مردم افغانستان تعهد دارند و ما می‌خواهیم به تعهدمان پایبند بمانیم.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7773
    دفعات دیده شده: ۵۲۱ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش