Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • استاد دانشگاه پاکستان: اعتراف اولمرت آمریکا و غربی‌ها را شرمنده کرد استاد دانشگاه پاکستان: اعتراف اولمرت آمریکا و غربی‌ها را شرمنده کرد
    سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۳:۲۷

    خالد محمود استاد روابط بین‌الملل و سیاست خارجی دانشگاه اردو وفاقی شهر کراچی پاکستان گفت: اعتراف ایهود اولمرت نخست وزیر اسراییل مبنی بر داشتن سلاح اتمی، باعث شرمندگی غربی‌ها به خصوص آمریکا شده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته در برلین در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی آلمان برای اولین بار و به طور رسمی از برخورداری این رژیم به سلاح اتمی اعتراف کرد. این استاد دانشگاه کراچی روز سه‌شنبه افزود: ((( اقرار نخست وزیر اسراییل دروغ گویی غربی‌ها و

    خالد محمود استاد روابط بین‌الملل و سیاست خارجی دانشگاه اردو وفاقی شهر کراچی پاکستان گفت: اعتراف ایهود اولمرت نخست وزیر اسراییل مبنی بر داشتن سلاح اتمی، باعث شرمندگی غربی‌ها به خصوص آمریکا شده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته در برلین در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی آلمان برای اولین بار و به طور رسمی از برخورداری این رژیم به سلاح اتمی اعتراف کرد. این استاد دانشگاه کراچی روز سه‌شنبه افزود: اقرار نخست وزیر اسراییل دروغ گویی غربی‌ها و حامیان این رژیم را آشکار کرد. به گفته وی، در اختیار داشتن سلاح اتمی توسط اسراییل بارها از سوی کشور های منطقه و ایران مطرح شده بود اما انکار آن توسط آمریکا و اسراییل تاسف‌آور است.

    اقرار نخست وزیر اسراییل دروغ گویی غربی‌ها و حامیان این رژیم را آشکار کرد. به گفته وی، در اختیار داشتن سلاح اتمی توسط اسراییل بارها از سوی کشور های منطقه و ایران مطرح شده بود اما انکار آن توسط آمریکا و اسراییل تاسف‌آور است.
    خالد محمود همچنین اعتراف نخست وزیر اسراییل را نوعی تهدید دانست و دلیل دیگر بیان آن را گرایش کشورهای اسلامی و عربی به داشتن توان هسته‌ای برشمرد. این استاد دانشگاه کراچی گفت: وزارت خارجه اسراییل با شرمندگی گفته‌های نخست وزیر این رژیم را رد کرده و می‌گوید اولمرت منظور دیگری داشته است. وی اسراییل را نوکر بزرگ آمریکا در سرزمین کشورهای اسلامی خواند وافزود: واشنگتن همواره از این رژیم حمایت و داشتن سلاح اتمی توسط این اسراییل را انکار می‌کرد اما با اعتراف اولمرت واقعیت‌ها نمایان شد. خالد محمود همچنین اعتراف اولمرت را نشانی از ترس دانست و گفت: در حقیقت رژیم صهیونیستی از ایران و اظهارات رییس جمهوریش برای محو آن نگران است. وی تاکید کرد: باید حاکمان کشورهای اسلامی و نمایندگان آنها در سازمان - های بین‌المللی و به خصوص آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اسراییل را تحت فشار قرار دهند تا بازرسی از تاسیسات هسته‌ای این رژیم صورت گیرد. این استاد دانشگاه کراچی تاکید کرد: زمانیکه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی انرژی اتمی دارند، چرا کشورهای اسلامی باید از این انرژی محروم و از در اختیار داشتن آن واهمه داشته باشند. استاد روابط بین‌الملل دانشگاه کراچی همچنین در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند ایران را از داشتن برنامه‌های هسته‌ای صلح - آمیز محروم کند. وی تصریح کرد: همکاری و حمایت روسیه از برنامه‌های اتمی ایران، شکست رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان، دوستی محکم و دیرینه ایران و سوریه و همچنین حمایت از مردم و نهضت فلسطین باعث شده است تا آمریکا و اسراییل در موقعیت دشواری قرار بگیرند. خالد محمود همچنین از توان هسته‌ای ایران به عنوان عاملی بازدارنده در مقابل تعرض و تجاوزات احتمالی آمریکا و اسراییل در منطقه و به این کشور یاد کرد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7765
    دفعات دیده شده: ۶۳۱ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش