Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • احمدی‌ نژادخطاب‌ به‌ امریکایی‌ ها : با پای‌ خودتان‌ عراق‌ را ترک‌ کنید احمدی‌ نژادخطاب‌ به‌ امریکایی‌ ها : با پای‌ خودتان‌ عراق‌ را ترک‌ کنید
    سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۲:۱۵

    آرنت- دکتر احمدی‌ نژاد خطاب‌ به‌ امریکایی‌ ها گفت‌‌‌ اگر عراق‌ را ترک‌ نکنید ملت‌ عراق‌ شما را بیرون‌ می‌ اندازد‌ . رئیس‌ جمهور در بیست‌ و سومین‌ سفر استانی‌ روز گذشته در جمع مردم‌ کرمانشاه‌ با اشاره‌ به‌ زورگوئی‌ امریکایی‌ ها درباره‌ فعالیت‌ هسته‌ ای‌ ایران‌ افزود‌‌ امریکایی‌ ها علاوه‌ بر اینکه‌ انواع‌ سلاحهای‌ اتمی‌ را تولید می‌ کنند درمقابل‌ فعالیتهای‌ هسته‌ ای‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ لبخند می‌ زنند و همه‌ قوانین‌ و مقررات‌ دنیا را زیر پا می‌ گذارن

    آرنت- دکتر احمدی‌ نژاد خطاب‌ به‌ امریکایی‌ ها گفت‌‌‌ اگر عراق‌ را ترک‌ نکنید ملت‌ عراق‌ شما را بیرون‌ می‌ اندازد‌ . رئیس‌ جمهور در بیست‌ و سومین‌ سفر استانی‌ روز گذشته در جمع مردم‌ کرمانشاه‌ با اشاره‌ به‌ زورگوئی‌ امریکایی‌ ها درباره‌ فعالیت‌ هسته‌ ای‌ ایران‌ افزود‌‌ امریکایی‌ ها علاوه‌ بر اینکه‌ انواع‌ سلاحهای‌ اتمی‌ را تولید می‌ کنند درمقابل‌ فعالیتهای‌ هسته‌ ای‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ لبخند می‌ زنند و همه‌ قوانین‌ و مقررات‌ دنیا را زیر پا می‌ گذارند‌ .احمدى نژاد با انتقاد از سکوت کشورهاى غربى و مجامع جهانى دربرابر اعتراف رژیم صهیونیستى مبنى بر برخوردارى از سلاح هاى هسته اى تاکید کرد : در حال حاضر براى جهانیان آشکار شده است که فشار برمردم ایران براى توقف فعالیتهاى صلح آمیز هسته اى و تهدید این کشور به تحریم،‌ با هدف دشمنى با ایران صورت مى گیرد . وی خطاب به کشورهای غربی افزود: به شما نصحیت می کنیم دوستی با ملت ایران و نفع آینده شما و ملت های شماست آنها می گویند می خواهیم شما را تحریم کنیم و به شما تجهیزات انرژی اتمی و موشک های دوربرد ندهیم اما از زبان شما می گویم ملتی که با دست خالی چرخه سوخت هسته ای را به دست آورد مطمئن باشید باقی قله ها را نیز فتح خواهد کرد.

    وی خطاب به کشورهای غربی افزود: به شما نصحیت می کنیم دوستی با ملت ایران و نفع آینده شما و ملت های شماست آنها می گویند می خواهیم شما را تحریم کنیم و به شما تجهیزات انرژی اتمی و موشک های دوربرد ندهیم اما از زبان شما می گویم ملتی که با دست خالی چرخه سوخت هسته ای را به دست آورد مطمئن باشید باقی قله ها را نیز فتح خواهد کرد.
    در ادامه دکتر احمدی نژاد با اشاره به حضور دانشمندان اروپایی و آمریکایی در کنفرانس بین المللی هولوکاست که اخیر در تهران برگزار شد ، تصریح کرد: این دانشمندان در ملاقاتی که با من داشتند اظهار کردند ما در ایران طمع حقیقی آزادی را چشیدیم ما حق سخن گفتن با هم کیشان خود در باره موضوعات گوناگون را نداریم اما در ایران همه آزاد هستند در مورد هر مطلبی صحبت کنند.رئیس جمهور همچنین در این دیدار با تبریک میلاد مسیح خطاب به مسیحیان تاکید کرد: سئوال بزرگ من این است امروز حضرت مسیح اگر وجود داشت چه می کرد؟ اگر در این کشورهای مسیحی نشین و در مقابل قدرتها حاکمان مدعی تبعیت از حضرت مسیح حضور داشت چه می کرد؟ کدام یک را ابقا و کدام یک را عزل و تنبیه می کرد؟ اگر امروز حضرت مسیح بود در کنار چه کسانی و در مقابل چه کسانی بود؟ وی گفت: در بسیاری از نقاط دنیا قدرت های ظلم بساط چپاول را گسترده اند و با ادعای تبعیت از مسیح ، ناجوانمردانه ترین جنایات را علیه بشریت اعمال می کند مشکل امروز بشریت این است که قدرتمندان به جای تبعیت از خدا مسیر سرکشی ، طغیان و تجاوز بر انسانها را انتخاب کرده اند و تنها راه بازگشت آنان بازگشت به مسیر انبیا ، توحید و عدالت است . احمدی نژاد مجددا خطاب به مسیحیان یاد آور شد: این بشارت را به همه مسیحیان عالم می دهم که دوران سختی ، تهدید و کینه ورزی به پایان خواهد رسید و بدون تردید در روزگار نه چندان دوری حضرت مسیح ظهور خواهد کرد و در کنار حضرت مهدی (عج) قیام می نماید و بساط ظلم را از جهان برخواهد کشید این امید همه ما و وعده خداوند است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7764
    دفعات دیده شده: ۸۲۹ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش