Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • افسران ارشد رژیم صهیونیستی: دان حالوتس بزودی استعفا می دهد افسران ارشد رژیم صهیونیستی: دان حالوتس بزودی استعفا می دهد
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۴۷

    بنابر گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، در پی اوج گیری انتقادات شدید نظامیان این رژیم از عملکرد دان حالوتس فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی احتمال کناره گیری وی از فرماندهی نیروهای اشغالگر قدس طی روزهای آتی بشدت افزایش یافته است. این گزارش می افزاید افسران ارشد رژیم صهیونیستی معتقدند وی با عملکرد ضعیف خود مسوول اصلی شکست ارتش صهیونیستی در جریان جنگ علیه حزب الله لبنان است.((( ژنرال امیرام لوین فرمانده نیروهای شمالی در این ارتباط ضمن اعتراف صریح به شکست

    بنابر گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، در پی اوج گیری انتقادات شدید نظامیان این رژیم از عملکرد دان حالوتس فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی احتمال کناره گیری وی از فرماندهی نیروهای اشغالگر قدس طی روزهای آتی بشدت افزایش یافته است. این گزارش می افزاید افسران ارشد رژیم صهیونیستی معتقدند وی با عملکرد ضعیف خود مسوول اصلی شکست ارتش صهیونیستی در جریان جنگ علیه حزب الله لبنان است. ژنرال امیرام لوین فرمانده نیروهای شمالی در این ارتباط ضمن اعتراف صریح به شکست سنگین این رژیم از حزب الله می افزاید: حالوتس با عملکرد خود دکترین نظامی نیروهای نظامی اسراییل را زیر سووال برد و او مسوول شکست ما در لبنان است.

    ژنرال امیرام لوین فرمانده نیروهای شمالی در این ارتباط ضمن اعتراف صریح به شکست سنگین این رژیم از حزب الله می افزاید: حالوتس با عملکرد خود دکترین نظامی نیروهای نظامی اسراییل را زیر سووال برد و او مسوول شکست ما در لبنان است.
    روزنامه ی صهیونیستی جروزلام پست در شماره امروز خود در این ارتباط نوشت اگر تاکنون حالوتس استعفا نکرده است به این دلیل بوده که این روزها منتظر انتشار گزارش تفحص ژنرال دان شمرون درباره عملکرد خود است و با انتشار این گزارش در پایان ماه جاری حالوتس تصمیمش را خواهد گرفت. شایان ذکر است که طی جنگ 34 روزه رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان، تلفات سنگینی بر نیروهای نظامی این رژیم وارد شد و ارتش صهیونیستی با پذیرش شکست از خاک لبنان مفتضحانه عقب نشینی کرد. در عین حال متعاقب این شکست پیامدهای سوخیم سیاسی، اقتصادی و نظامی آن همچنان دامنگیر کابینه اولمرت می باشد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7723
    دفعات دیده شده: ۸۴۲ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش