Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری: ضرورت تشکیل جبهه پیروان ادیان الهی علیه صهیونیستها رییس جمهوری: ضرورت تشکیل جبهه پیروان ادیان الهی علیه صهیونیستها
    پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۳۹

    محمود احمدی نژاد ریشه مشکلات جهان را پایبند نبودن صهیونیستها و برخی قدرتهای غربی به مبانی دینی دانست و گفت: باید جبهه متحد پیروان ادیان الهی برای جلوگیری از جنایات علیه انسانیت، با حضور علما و اندیشمندان ادیان الهی از جمله یهودیت، در مقابل صهیونیست‌ها ایجاد شود. به گزارش روز پنجشنبه دفتر امور رسانه‌ای ریاست جمهوری، رییس جمهوری صبح پنجشنبه در دیدار با خاخامهای یهودی شرکت‌کننده در همایش بین‌المللی هولوکاست، چشم انداز جهانی بر حل مشکلات جهان از جم

    محمود احمدی نژاد ریشه مشکلات جهان را پایبند نبودن صهیونیستها و برخی قدرتهای غربی به مبانی دینی دانست و گفت: باید جبهه متحد پیروان ادیان الهی برای جلوگیری از جنایات علیه انسانیت، با حضور علما و اندیشمندان ادیان الهی از جمله یهودیت، در مقابل صهیونیست‌ها ایجاد شود. به گزارش روز پنجشنبه دفتر امور رسانه‌ای ریاست جمهوری، رییس جمهوری صبح پنجشنبه در دیدار با خاخامهای یهودی شرکت‌کننده در همایش بین‌المللی هولوکاست، چشم انداز جهانی بر حل مشکلات جهان از جمله مساله فلسطین از طریق گفت وگو و صلح و توجه به تعالیم پیامبران تاکید کرد. احمدی نژاد با اشاره به اینکه چالش رژیم صهیونیستی با بحران ادامه حیات افزود: قدرتهای بزرگ و سران صهیونیست باید همانگونه که با دروغ این رژیم جعلی را ایجاد کردند، بساط رژیم صهیونیستی را جمع و یا همه پرسی آزاد به منظور تعیین حکومت مورد نظر ملت فلسطین را با حضور همه فلسطینیان اعم از یهودی، مسیحی و مسلمان برگزار کنند. رییس جمهوری با اشاره به تناقص‌های فراوان در شعارهاو عملکردهای برخی از مدعیان غربی حقوق بشر و آزادی بویژه رژیم صهیونیستی گفت: درحالی که این رژیم جعلی، زندانی بزرگ در سرزمین‌های اشغالی فلسطین برای مسلمانان، یهودیان و مسیحیان اهل این سرزمین ایجاد کرده‌اند، دم از رعایت حقوق بشر و آزادی می‌زنند. وی با اشاره به مخالفت یهودیان معتقد به تعالیم‌حضرت موسی (ع) با رفتار و جنایات صهیونیسم جهانی گفت: انسانهای آگاه و عادل، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم جعلی در فلسطین اشغالی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم را به پای یهودیان نخواهند نوشت. احمدی نژاد با اشاره به بیداری روز افزون ملتهای جهان در راستای عدالت طلبی و خداپرستی گفت: روز موعود برای برقراری صلح، برادری، عدالت و خداپرستی در همه جهان به عنوان وعده همه پیامبران و سنت الهی نزدیک است و باید علمای ادیان مختلف از جمله یهودیت مسیحیت و اسلام دلها و اذهان مردم را با میراث داری همه پیامبران آشنا و آماده کنند.

    احمدی نژاد با اشاره به بیداری روز افزون ملتهای جهان در راستای عدالت طلبی و خداپرستی گفت: روز موعود برای برقراری صلح، برادری، عدالت و خداپرستی در همه جهان به عنوان وعده همه پیامبران و سنت الهی نزدیک است و باید علمای ادیان مختلف از جمله یهودیت مسیحیت و اسلام دلها و اذهان مردم را با میراث داری همه پیامبران آشنا و آماده کنند.
    شماری از خاخامهای شرکت‌کننده در همایش بین‌المللی هولوکاست، چشم انداز جهانی نیز در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از مواضع شجاعانه رییس جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با جنایات و سلطه‌جوییهای رژیم صهیونیستی و لزوم احقاق حق مردم مظلوم فلسطین، رییس جمهوری ایران را دوست و حامی یهودیان دانستند و تاکید کردند: یهودیان جنایات صهیونیسم جهانی در مناطق مختلف جهان به ویژه در سرزمین فلسطین را محکوم می‌کنند و از این اقدامات سلطه‌طلبانه، برائت می‌جویند. خاخامهای یهودی همچنین ایجاد رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین را براساس تعالیم یهودیت غیرقانونی خوانده و تصریح کردند: صهیونیستها برای داشتن توجیه به منظور ایجاد رژیم صهیونیستی با حمایتهای مالی و سیاسی خود به کشتار یهودیان در زمان جنگ جهانی دوم دست زند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7653
    دفعات دیده شده: ۱۱۴۷ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش