Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رئیس جمهور ایران: فلسطین پاره‌تن اسلام و قطعه‌ای عزیز و جدا نشدنی از خاک پاک سرزمین‌های اسلامی است رئیس جمهور ایران: فلسطین پاره‌تن اسلام و قطعه‌ای عزیز و جدا نشدنی از خاک پاک سرزمین‌های اسلامی است
    یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۵۱

    تهران ـ دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور عصر شنبه در دیدار با اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین با بیان این که حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه آمریکا و انگلیس در سودآوری و ادامه حیات این رژیم جعلی، دچار تردید شده‌اند، افزود: فشارهای رژیم صهیونیستی به ملت و دولت فلسطین، استمرار چندانی نخواهد یافت. وی گفت: ‌آمریکا به عنوان مهمترین حامی این رژیم جعلی در حال ضعف و اضمحلال است و توطئه‌های دشمنان اسلام برای در هم‌ شکستن مقاومت مردم فلسطین ناکام خواهد م

    تهران ـ دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور عصر شنبه در دیدار با اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین با بیان این که حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه آمریکا و انگلیس در سودآوری و ادامه حیات این رژیم جعلی، دچار تردید شده‌اند، افزود: فشارهای رژیم صهیونیستی به ملت و دولت فلسطین، استمرار چندانی نخواهد یافت. وی گفت: ‌آمریکا به عنوان مهمترین حامی این رژیم جعلی در حال ضعف و اضمحلال است و توطئه‌های دشمنان اسلام برای در هم‌ شکستن مقاومت مردم فلسطین ناکام خواهد ماند. احمدی‌نژاد با بیان این که امروز دوران احیای مجدد اسلام و عزت مسلمانان است،افزود: پیروزی حماس در انتخابات پارلمانی و تشکیل دولت مردم فلسطین اتفاقی بسیار بزرگی است. رییس جمهور خاطر نشان ساخت: تشکیل دولت منتخب فلسطینی نشانه رویکرد اسلامی مردم فلسطین و اتصال ملت فلسطین به اقیانوس بیکران امت اسلام و در نهایت پیروزی بر رژیم اشغالگر قدس است. رئیس جمهور ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی را توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها و بازی سیاسی به منظور سلطه بر مسلمانان دانست و یاد آور شد که باید با توجه به اشتراک دینی در راستای وحدت بین ملت‌های مسلمان و صیانت از حقوق مسلمانان در همه مناطق جهان از جمله فلسطین ،‌لبنان ، عراق و افغانستان تلاش کرد. احمدی‌نژاد فلسطین را پاره‌تن اسلام و قطعه‌ای عزیز و جدا نشدنی از خاک پاک سرزمین‌های اسلامی دانست و گفت:‌ ملت و دولت ایران همپای دولت‌های آزاده و مستقل جهان تا آزادی قدس شریف در کنار مبارزان فلسطینی خواهد ماند و از هیچ حمایتی فروگذار نخواهد کرد. از سوی دیگر، اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین نیز دولت مردمی این کشور را ثمره مجاهدت مداوم و خون شهدای انتفاضه ملت فلسطین طی سالیان گذشته دانست و تاکید کرد که دولت فلسطین با به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگر قدس، تأکید بر حق مسلم مردم برای مقاومت و ملغی کردن موافقت‌نامه‌های ظالمانه و ناعادلانه با این رژیم جعلی درصدد تحقق آرمان فلسطینی و آزادی قدس شریف است. نخست وزیر فلسطین در این دیدار با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد درگیریهای قومی و مذهبی اشاره کرد و گفت: وحدت و مقاومت تنها راه آزادی فلسطین است و مقاومت ملت فلسطین در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس نبردی تاریخی علیه شرارت‌ها و پایمال‌ کردن حقوق انسان‌ها است.

    نخست وزیر فلسطین در این دیدار با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد درگیریهای قومی و مذهبی اشاره کرد و گفت: وحدت و مقاومت تنها راه آزادی فلسطین است و مقاومت ملت فلسطین در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس نبردی تاریخی علیه شرارت‌ها و پایمال‌ کردن حقوق انسان‌ها است.
    اسماعیل هنیه همچنین با اشاره به اظهارات و مواضع حق ‌طلبانه رئیس جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران از مقاومت ملت مظلوم فلسطین قدردانی کرد و گفت: مواضع شجاعانه رئیس جمهوری اسلامی ایران در حمایت منطقی و شفاف از آرمان ملت فلسطین در سطح جهانی موجب افتخار و عزت مسلمانان و دلگرمی مبارزان فلسطینی شده است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7522
    دفعات دیده شده: ۹۵۶ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش