Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • طالبانی پیشنهاد کوفی عنان  را در زمینه برگزاری یک کنفرانس بین المللی صلح درباره عراق رد کرد . طالبانی پیشنهاد کوفی عنان را در زمینه برگزاری یک کنفرانس بین المللی صلح درباره عراق رد کرد .
    دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۹:۰۷

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد جلا‌ل طالبانی شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلا‌م کرد در عراق یک روند سیاسی‌جریان دارد و پارلمانی وجود دارد که در منطقه ‌بهترین است. وی‌افزود: ما به یک کشورمستقل تبدیل شده‌ایم و این ما هستیم که باید درباره آینده کشورمان تصمیم بگیریم . عنان روز سه شنبه پیشنهاد کرده بود جامعه بین‌المللی یک کنفرانس جامع‌صلح برگزار کند تا در آن راهی برای خروج از دور باطل خشونت های فرقه ای که عراق را گرفتار خون و خونریزی کرده است پیدا ش

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد جلا‌ل طالبانی شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلا‌م کرد در عراق یک روند سیاسی‌جریان دارد و پارلمانی وجود دارد که در منطقه ‌بهترین است. وی‌افزود: ما به یک کشورمستقل تبدیل شده‌ایم و این ما هستیم که باید درباره آینده کشورمان تصمیم بگیریم . عنان روز سه شنبه پیشنهاد کرده بود جامعه بین‌المللی یک کنفرانس جامع‌صلح برگزار کند تا در آن راهی برای خروج از دور باطل خشونت های فرقه ای که عراق را گرفتار خون و خونریزی کرده است پیدا شود. عنان در سازمان ملل به خبرنگاران گفت:با توجه به شدت و سطح خشونت ها من فکر نمی کنم که عراقی ها به تنهایی بتوانند کاری بکنند لذا جامعه بین المللی در این زمینه باید به آنها کمک و با آنها همکاری کند. عبدالعزیز الحکیم رئیس مجلس اعلای انقلا‌ب اسلا‌می عراق و از رهبران قدرتمند شیعیان این کشور نیز روز شنبه پیشنهاد عنان را رد کرده بود .



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7359
    دفعات دیده شده: ۷۲۱ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش