Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • با اوج گرفتن بحران سیاسی درلبنان تدابیر امنیتی و نظامی در این کشور تشدید شده است . با اوج گرفتن بحران سیاسی درلبنان تدابیر امنیتی و نظامی در این کشور تشدید شده است .
    چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۷:۲۷

    منابع خبری در بیروت گفتند : در چارچوب تدابیر اتخاذ شده شمار زیادی از نیروهای ارتش و انتظامی درحد فاصل دو بخش شرق و غرب بیروت و همچنین مناطق حساس این شهر مستقر شدند . به گفته این منابع مرخصی پرسنل ارتش و نیروهای انتظامی لغو و وضع فوق العاده اعلام شده است . فرماندهی ارتش لبنان با صدور اطلاعیه ای از نظامیان خواست با هرگونه تظاهرات و تحرک مردمی برخوردی لایق داشته باشند . در این اطلاعیه همچنین هشدار داده شده است که ارتش هر گونه اعمال مخل امنیت را سرکو

    منابع خبری در بیروت گفتند : در چارچوب تدابیر اتخاذ شده شمار زیادی از نیروهای ارتش و انتظامی درحد فاصل دو بخش شرق و غرب بیروت و همچنین مناطق حساس این شهر مستقر شدند . به گفته این منابع مرخصی پرسنل ارتش و نیروهای انتظامی لغو و وضع فوق العاده اعلام شده است . فرماندهی ارتش لبنان با صدور اطلاعیه ای از نظامیان خواست با هرگونه تظاهرات و تحرک مردمی برخوردی لایق داشته باشند . در این اطلاعیه همچنین هشدار داده شده است که ارتش هر گونه اعمال مخل امنیت را سرکوب می کند . این در حالی است که تلاش های سیاسی برای دستیابی به فرمولی ‌به منظور پایان دادن به بحران و تشنج حاکم بر لبنان هنوز راه‌بجایی نبرده است و مخالفان دولت سنیوره خود را آماده می کنند , که با تظاهرات و راهپیمایی در بیروت وی را وادار به کناره گیری کنند. در همین حال جریان حاکم موسوم به چهاردهم مارس تهدید کرد جاده های ارتباطی بیروت را برای جلوگیری از رسیدن مخالفان به پایتخت لبنان و برگزاری تظاهرات قطع خواهد کرد. بگفته این منابع حریری گفته است باید از سولیدر منطقه تجاری در مرکز شهر بیروت که عمده سهام آن متعلق به حریری است و مقرنخست وزیری حمایت کرد و به همین منظور بیش از دو هزار نیروی امنیتی از شرکتهای امنیتی غیر دولتی بکارگرفته خواهد شد. حریری افزود : سمیر جعجع به ما وعده داده است , جاده شمال به بیروت را خواهد بست و ولید جنبلاط نیز وعده داده است که جاده‌های جنوب و بقاع شرق به بیروت را خواهد بست و در این صورت حزب الله فقط توان تظاهرات را در حومه جنوبی بیروت را دارد . با این حال انتظار میرود صدها هزار تن در دفاع از حزب الله و آرمان لبنان مستقل در محکومیت دخالتهای آمریکا در این کشور به خیابانها بیایند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7279
    دفعات دیده شده: ۸۱۳ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش