Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک فرمانده بسیج: دنیای امروز ناامن است و تجهیزات و سلاح هسته‌ای در دست عناصری است که به هیچ اصول بشری و اخلاقی پایبند نیستند. یک فرمانده بسیج: دنیای امروز ناامن است و تجهیزات و سلاح هسته‌ای در دست عناصری است که به هیچ اصول بشری و اخلاقی پایبند نیستند.
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۳۹

    فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی خراسان جنوبی گفت: جهان امروز ناامن‌ترین و نگران‌ترین دوران عمر خود را می‌گذراند. سرتیپ غلامرضااحمدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در جمع بسیجیان گردان‌های عاشورا افزود: با اینکه جهان امروز درعرصه‌های اختراعات، علم و پیشرفت در رشته‌های مختلف در حد بسیار عالی پیش رفته و در عرصه‌های تکنولوژی دفاعی و هسته‌ای در حد خوبی است، ولی کشورهای جهان نگران امنیت مرزهای خویش هستند. وی گفت: درز

    فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی خراسان جنوبی گفت: جهان امروز ناامن‌ترین و نگران‌ترین دوران عمر خود را می‌گذراند. سرتیپ غلامرضااحمدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در جمع بسیجیان گردان‌های عاشورا افزود: با اینکه جهان امروز درعرصه‌های اختراعات، علم و پیشرفت در رشته‌های مختلف در حد بسیار عالی پیش رفته و در عرصه‌های تکنولوژی دفاعی و هسته‌ای در حد خوبی است، ولی کشورهای جهان نگران امنیت مرزهای خویش هستند. وی گفت: درزمان جنگ‌های جهانی بیشتراز پنج بمب اتمی در جهان وجود نداشت ولی اینک ‪ ۱۳۷‬هزار بمب اتمی فقط در آمریکاست. وی افزود: اسراییل به عنوان یک توده سرطانی که برای آمریکا تلاش می‌کند، بیش از ‪ ۱۳۰‬موشک و کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد. او گفت: دنیای امروز ناامن است و تجهیزات و سلاح هسته‌ای در دست عناصری است که به هیچ اصول بشری و اخلاقی پایبند نیستند. وی افزود: امروز در کشور ما بیش از ‪ ۷۰‬میلیون شهروند زندگی می‌کنند و مخاطبین بسیجی ما از ‪ ۲۰‬میلیون نفر بیشتر شده‌اند. وی گفت: هر جوان توانمند ما یک نیروی آموزش دیده برای روز مبادا است. سردار احمدی افزود: دفاع، همیشه با سلاح و مهمات تعریف نمی‌شود و ملت ما این تجربه را دارد. وی گفت: در ژاپن یک سرباز نظامی وجود ندارد ولی نبض حیات آمریکا زیرنظر اقتصاد ژاپن است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6966
    دفعات دیده شده: ۶۶۶ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش