Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سرباز امریکایی به جنایت هولناک تجاوز و قتل دختر 14 ساله عراقی اعتراف کرد. سرباز امریکایی به جنایت هولناک تجاوز و قتل دختر 14 ساله عراقی اعتراف کرد.
    پنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۲۱

    بنابر گزارش ایندیپندنت یکی از چهار سرباز امریکایی متهم به تجاوز و قتل دختر 14 ساله عراقی و قتل سایر اعضای خانواده اش امروز در دادگاه نظامی کنتاکی امریکا به جرم خود اعتراف کرد. وکیل جیمز بیکر یکی از چهار متهم گفت که وی برای تخفیف در مجازات اعتراف کرده است. این سربازان متهم به تجاوز و قتل عمدی دختر 14 ساله عراقی، خواهر 7 ساله ی او و والدینش در محل سکونتشان واقع در محمودیه بغداد هستند. در متن کیفرخواست آتش زدن اجساد با نفت نیز آمده است. جیمز بیکر،

    بنابر گزارش ایندیپندنت یکی از چهار سرباز امریکایی متهم به تجاوز و قتل دختر 14 ساله عراقی و قتل سایر اعضای خانواده اش امروز در دادگاه نظامی کنتاکی امریکا به جرم خود اعتراف کرد. وکیل جیمز بیکر یکی از چهار متهم گفت که وی برای تخفیف در مجازات اعتراف کرده است. این سربازان متهم به تجاوز و قتل عمدی دختر 14 ساله عراقی، خواهر 7 ساله ی او و والدینش در محل سکونتشان واقع در محمودیه بغداد هستند. در متن کیفرخواست آتش زدن اجساد با نفت نیز آمده است. جیمز بیکر، جس اسپیلمان، برایان هوارد و پل کورتز همگی عضو تیپ 502 زرهی امریکا میباشند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6939
    دفعات دیده شده: ۲۷۹۲ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش