Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بلازی : تعیین زمان عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق ضروری است. بلازی : تعیین زمان عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق ضروری است.
    چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۳۷

    دوست بلازی روز چهارشنبه در گفت و گوی کوتاهی با شبکه دو تلویزیون دولتی فرانسه، خواستار تعیین تقویم عقب نشنیی آمریکا از عراق شد. وی بر خروج نیروهای اشغالگر از عراق تاکید کرد و گفت: عراق کشوری است که اشغال شده و نیروهای اشغالگر باید از این کشور خارج شوند تا عراق حاکمیت کامل خود را بدست آورد. وزیر خارجه فرانسه با توجه به پیروزی دمکراتها در انتخابات اخیر آمریکا گفت: به نظر می‌رسد بحث جدی عقب نشینی از عراق برای اولین بار در آمریکا مطرح شده است. دوست

    دوست بلازی روز چهارشنبه در گفت و گوی کوتاهی با شبکه دو تلویزیون دولتی فرانسه، خواستار تعیین تقویم عقب نشنیی آمریکا از عراق شد. وی بر خروج نیروهای اشغالگر از عراق تاکید کرد و گفت: عراق کشوری است که اشغال شده و نیروهای اشغالگر باید از این کشور خارج شوند تا عراق حاکمیت کامل خود را بدست آورد. وزیر خارجه فرانسه با توجه به پیروزی دمکراتها در انتخابات اخیر آمریکا گفت: به نظر می‌رسد بحث جدی عقب نشینی از عراق برای اولین بار در آمریکا مطرح شده است. دوست بلازی در پایان افزود: وضعیت نیروهای آمریکایی و بین‌المللی در عراق بزودی در شورای امنیت مورد بررسی قرار می‌گیرد. ژاک شیراک رییس جمهوری فرانسه نیز پیشتر در دیدار با جلال طالبانی رییس جمهوری عراق در پاریس، خواستار تعیین یک چشم‌انداز عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق شده بود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6937
    دفعات دیده شده: ۸۲۱ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش