Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حزب‌الله : برای نجات لبنان ممکن است تحرک حساب شده و گسترده داشته باشیم حزب‌الله : برای نجات لبنان ممکن است تحرک حساب شده و گسترده داشته باشیم
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۷:۰۰

    شیخ « نعیم قاسم » معاون دبیرکل حزب‌الله گفت : ما نتایج گفت وگوهای مشورتی را به دقت بررسی خواهیم کرد و سپس یا فرصت کوتاهی قایل خواهیم شد و یا تحرک حساب شده و گسترده‌ای را برای نجات لبنان آغاز خواهیم کرد. وی روز شنبه به مناسب روز شهید در سخنانی افزود : حزب‌الله هیچ وقت خواهان سرنگونی دولت نبوده بلکه تمایل به گسترش آن داشته است. معاون دبیرکل حزب‌الله افزود : حزب‌الله خواهان تشکیل دولت وحدت ملی است که در آن همه آحاد و گروههایی که در جامعه دارای جای

    شیخ « نعیم قاسم » معاون دبیرکل حزب‌الله گفت : ما نتایج گفت وگوهای مشورتی را به دقت بررسی خواهیم کرد و سپس یا فرصت کوتاهی قایل خواهیم شد و یا تحرک حساب شده و گسترده‌ای را برای نجات لبنان آغاز خواهیم کرد. وی روز شنبه به مناسب روز شهید در سخنانی افزود : حزب‌الله هیچ وقت خواهان سرنگونی دولت نبوده بلکه تمایل به گسترش آن داشته است. معاون دبیرکل حزب‌الله افزود : حزب‌الله خواهان تشکیل دولت وحدت ملی است که در آن همه آحاد و گروههایی که در جامعه دارای جایگاه مردمی هستند مشارکت داشته باشند. وی افزود : حزب‌الله اگر خواهان حضور واقعی خود در کابینه باشد با توجه به جایگاه مردمی آن سهمش در کابینه بیش از یک سوم اعضای آن خواهد بود. معاون دبیرکل حزب‌الله اضافه کرد دولت کنونی فواد سنیوره قادر به انجام مسوولیت‌های خود برای کاستن از فشارهای مردم نیست. چهارمین دور نشست گفت وگوهای مشورتی در لبنان که به عنوان حساسترین و مهمترین رویداد کنونی درعرصه‌سیاسی این کشور مطرح است با دو موضوع « تشکیل دولت وحدت ملی » و « قانون جدید انتخابات پارلمانی» شنبه نیز بدون اعلام نتیجه خاصی پایان یافت. در پایان نشست مشورتی شب گذشته ، طی یک اقدام فوری پنج وزیر نماینده جنبش اسلامی امل و جنبش مقاومت اسلامی لبنان « حزب الله» از کابینه سنیوره استعفا کردند.

    در پایان نشست مشورتی شب گذشته ، طی یک اقدام فوری پنج وزیر نماینده جنبش اسلامی امل و جنبش مقاومت اسلامی لبنان « حزب الله» از کابینه سنیوره استعفا کردند.
    احزاب و تشکل‌های معروف به گروه « ‪ ۸مارس » خواهان اختصاص یک سوم پستهای وزراتی در دولت لبنان هستند تا دولت وحدت ملی را محقق شده بدانند. حزب‌الله، دولت کنونی فواد سنیوره را به ضعیف بودن مواضعش در زمان جنگ ‪ ۳۳‬روزه اخیر اسراییل ، منفعل بودن در برابر سیطره آمریکا بر مسایل امنیتی کشور ، تلاش برای خلع سلاح حزب‌الله، طراحی برای استفاده از نیروهای یونیفیل به منظور استقرار آنها در سراسر لبنان به‌عنوان نیروهای چندملیتی به سرکردگی آمریکا ، ضعف در عملکرد اقتصادی و تلاش برای به سازش کشاندن حزب‌الله در جریان جنگ اخیر با اسراییل متهم کرده است. رهبران این حزب و همچنین حزب آزاد ملی به رهبری میشل عون ، دولت کنونی لبنان را نماینده کل احزاب و گروههای لبنانی نمی‌دانند. آنان بهترین راه حل برای مشکلات کنونی لبنان را تشکیل دولت وحدت ملی دانسته و خواهان در اختیار داشتن یک سوم کرسی‌های وزارتی دولت هستند. حزب‌الله تاکید کرده است در صورت تشکیل نشدن دولت وحدت ملی از همه راههای قانونی مانند تظاهرات خیابانی برای احقاق حقوق خود استفاده خواهد کرد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6886
    دفعات دیده شده: ۷۲۱ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش