Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اینبار هم آمریکا قطعنامه محکومیت کشتار فلسطینی‌ها را وتو کرد . اینبار هم آمریکا قطعنامه محکومیت کشتار فلسطینی‌ها را وتو کرد .
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۰:۰۱

    ساعتی پیش آمریکا قطعنامه شورای امنیت را که کشتار فلسطینی‌ها را محکوم می‌کرد، با تنها رای مخالف خود وتو کرد. واشنگتن در سالهای گذشته بارها قطعنامه‌های سازمان ملل را در خصوص اسرائیل وتو کرده است. ‪ ۱۰‬عضو شورای امنیت از جمله سه عضو دائم این شورا یعنی فرانسه، روسیه و چین به قطعنامه رای مثبت داده بودند. انگلیس نیز که مواضع دوگانه آن برای جهان اسلام کاملا آشکار است با اطمینان از اینکه آمریکا قطعنامه را وتو می‌کند، به آن رای ممتنع داد. ژاپن، دانما

    ساعتی پیش آمریکا قطعنامه شورای امنیت را که کشتار فلسطینی‌ها را محکوم می‌کرد، با تنها رای مخالف خود وتو کرد. واشنگتن در سالهای گذشته بارها قطعنامه‌های سازمان ملل را در خصوص اسرائیل وتو کرده است. ‪ ۱۰‬عضو شورای امنیت از جمله سه عضو دائم این شورا یعنی فرانسه، روسیه و چین به قطعنامه رای مثبت داده بودند. انگلیس نیز که مواضع دوگانه آن برای جهان اسلام کاملا آشکار است با اطمینان از اینکه آمریکا قطعنامه را وتو می‌کند، به آن رای ممتنع داد. ژاپن، دانمارک و اسلواکی از اعضای موقت شورای امنیت بودند که در همسویی با اسرائیل و آمریکا به قطعنامه مذکور رای ممتنع دادند. این قطعنامه که رسما از سوی قطر ارایه شده بود و از حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی ، اعراب و کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها برخوردار بود خواستار خروج فوری رژیم صهیونیستی از غزه و توقف کامل حملات این رژیم علیه مردم بی پناه فلسطین شده بود. در واقع محکومیت کشتار بیرحمانه بیت حانون میتوانست اولین گام در احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین باشد. و « به عنوان یک مکانیسم بین المللی » در حفظ جان شهروندان عمل کند. با این حال بولتون نماینده نومحافظه کار امریکا در شورای امنیت در واکنش به رای منفی خود اظهار داشت: « با آنکه واشنگتن از وقوع ماجرای بیت حانون متاسف است،! معتقدیم ادبیات قطعنامه علیه اسراییل تنظیم شده است و ما مخالف این هستیم!!!!!!»



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6884
    دفعات دیده شده: ۸۰۰ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش