Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • همچنان سخنگوی بوش علت شکست جمهوریخواهان در انتخابات را جنگ عراق نمی‌داند! همچنان سخنگوی بوش علت شکست جمهوریخواهان در انتخابات را جنگ عراق نمی‌داند!
    جمعه ۱۹ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۴۱

    تونی اسنو سخنگوی ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید که اعتقاد ندارد شکست جمهوریخواهان در انتخابات ناشی از جنگ عراق باشد . خبرنگاری روز پنجشنبه از اسنو سوال کرد: «آیا فکر نمی‌کنید انتخابات یک همه پرسی درباره سیاستهای بوش در عراق بود و مردم گفتند که سیاست عراق را دوست ندارند.آیا بوش قبول می‌کند که مردم او را رد کرده‌اند؟» سخنگوی بوش پاسخ داد: « خیر. رئیس جمهور مطلب را این گونه نمی‌بیند. بیشتر می‌بینید که طرف جمهوریخواه به نوعی درگیر رسوایی‌های مالی و اخ

    تونی اسنو سخنگوی ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید که اعتقاد ندارد شکست جمهوریخواهان در انتخابات ناشی از جنگ عراق باشد . خبرنگاری روز پنجشنبه از اسنو سوال کرد: «آیا فکر نمی‌کنید انتخابات یک همه پرسی درباره سیاستهای بوش در عراق بود و مردم گفتند که سیاست عراق را دوست ندارند.آیا بوش قبول می‌کند که مردم او را رد کرده‌اند؟» سخنگوی بوش پاسخ داد: « خیر. رئیس جمهور مطلب را این گونه نمی‌بیند. بیشتر می‌بینید که طرف جمهوریخواه به نوعی درگیر رسوایی‌های مالی و اخلاقی بوده و من فکر نمی‌کنم که عراق نقش بزرگی در این نبردها داشته است» وی افزود:عوامل مختلفی برای این شکست درکار بود. اگر به نتایج نظرسنجی‌هایی که پس از رای دادن افراد انجام شده، نگاه کنیم مسئله عراق مقام سوم را داشته است. اولین مسئله رسوایی‌های اخلاقی و مالی بوده است. خبرنگاری پرسید: رئیس جمهوری اکثریت کنگره را در زمان جنگ از دست داده است. چه پیامی به نظر وی مردم به او داده‌اند؟ اسنو گفت: شما فکر می‌کنید که این انتخابات تنها در مورد یک مسئله بوده ولی به شما توصیه می‌کنم که به نبردهای انتخاباتی دیگر نگاه کنید. وی در مجموع کوشید این شکست را ناشی از ضعف نامزدهای جمهوریخواهان و نه سیاستهای بوش بداند. !



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6838
    دفعات دیده شده: ۷۲۰ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش