Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رهبر شورای مجاهدین اندونزی بوش را بخاطر ارتکاب جنایات ضد بشری در عراق و افغانستان، تروریست خواند. رهبر شورای مجاهدین اندونزی بوش را بخاطر ارتکاب جنایات ضد بشری در عراق و افغانستان، تروریست خواند.
    پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۶:۳۷

    به گزارش خبرگزاری اندونزی(آنتارا)، جرج بوش رییس جمهوری آمریکا در تاریخ ‪ ۲۰‬نوامبر (‪ ۲۹‬آبان) طی سفر کوتاهی که به اندونزی خواهد داشت با سوسیلو بامبانگ یودهویونو رییس جمهوری این کشور در کاخ تابستانی وی دیدار خواهد کرد. گزارش‌های دریافتی حکایت از آن دارد که دولتمردان اندونزیایی برای کنترل تظاهرات میلیونی مردم این کشور در مخالفت با سفر رییس جمهوری آمریکا به این کشور، تدابیر امنیتی را طی روزهای آینده تشدید خواهند کرد. مقامات اندونزی برای امنیت

    به گزارش خبرگزاری اندونزی(آنتارا)، جرج بوش رییس جمهوری آمریکا در تاریخ ‪ ۲۰‬نوامبر (‪ ۲۹‬آبان) طی سفر کوتاهی که به اندونزی خواهد داشت با سوسیلو بامبانگ یودهویونو رییس جمهوری این کشور در کاخ تابستانی وی دیدار خواهد کرد. گزارش‌های دریافتی حکایت از آن دارد که دولتمردان اندونزیایی برای کنترل تظاهرات میلیونی مردم این کشور در مخالفت با سفر رییس جمهوری آمریکا به این کشور، تدابیر امنیتی را طی روزهای آینده تشدید خواهند کرد. مقامات اندونزی برای امنیت هر چه بیشتر دیدار بوش، مکان‌هایی را در باغ کبون رایا در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری ناحیه بوگور در نظر گرفته‌اند که بالگرد حامل رییس جمهوری آمریکا در این باغ فرود آید. بوش منفورترین فرد نزد مسلمانان اندونزی است.مردم این کشور وی را مسوول کشتار مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه می‌دانند. فرماندهی نظامی جاکارتا نیز اعلام کرد طی سفر رییس جمهوری آمریکا به اندونزی ‪ ۲۰۰‬نظامی و ‪ ۱۰‬تک تیرانداز به طور اختصاصی از جان وی محافظت می‌کنند. آگوستا پورنومو فرمانده نیروهای نظامی جاکارتا در گفت‌وگو با خبرنگاران از تشکیل یک تیم ویژه خبر داد که به صورت چند لایه از جان بوش محافظت خواهند کرد. وی در خصوص تک تیراندازها نیز گفت: این عده در نقاط بسیار حساسی که مشکوک به نفوذ عوامل تروریستی است مستقر خواهند شد. مردم اندونزی پیش از این اعلام کرده بودند در اعتراض به این سفر در خیابانهای این کشور دست به تظاهرات میلیونی خواهند زد. ابوبکر بشیر رهبر شورای مجاهدین اندونزی اعلام کرد: نه تنها شورای مجاهدین بلکه همه مسلمانان اندونزی خواستار لغو دیدار بوش از این کشور هستند. « اگر او (بوش ) برای سفر به اندونزی اصرار دارد ما تظاهرات میلیونی در خیابانها برپا خواهیم کرد.» روحانی سالخورده اندونزیایی با اشاره به اینکه سفر بوش موجب تنفر بیشتر مسلمانان این کشور از او خواهد شد، از سوسیلو بامبانگ یودهویونو رییس جمهوری اندونزی خواست به احساسات مسلمانان احترام بگذارد. وی خاطر نشان کرد: متاسفانه دولت اندونزی ضعیف است و در مقابل آمریکا که برای ما هیچ نفعی ندارد درمانده نشان می‌دهد. رهبر شورای مجاهدین اندونزی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت نسبت به فشار و خساراتی که آمریکا به منافع کشور وارد کرده است آگاه نیست. این روحانی مسلمان که هدایت مدارس دینی در جاوه مرکزی را بر عهده دارد، بوش را بخاطر ارتکاب جنایات ضد بشری در عراق و افغانستان، تروریست خواند. پیش از این اعلام شد خطوط تلفن همراه اندونزی در روز سفر رییس جمهوری آمریکا به جاکارتا از کار خواهد افتاد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6813
    دفعات دیده شده: ۷۶۰ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش