Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رابرت فیسک : این ما (غربی‌ها) بودیم که صدام را به صورت یک فرانکشتاین در آوردیم . رابرت فیسک : این ما (غربی‌ها) بودیم که صدام را به صورت یک فرانکشتاین در آوردیم .
    سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۱۶

    رابرت فیسک خبرنگار و نویسنده روزنامه انگلیسی ایندیپندنت که به منظور معرفی آخرین کتاب خود با عنوان جراید خاورمیانه در ایتالیا بسر می‌برد در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آنسا حکم مرگ صدام را یک دو رویی بزرگ خواند. وی گفت: اینکه صدام یک هیولا است واقعیت دارد، امااین ما( غربی ها) بودیم که او را قطعه به قطعه و همانند فرانکشتاین بوجود آوردیم . وی افزود: من با چشمان خودم دیدم که دونالد رامسفلد با صدام که ‌از آمریکا گاز (شیمیایی) خریده بود دست می‌داد. همان

    رابرت فیسک خبرنگار و نویسنده روزنامه انگلیسی ایندیپندنت که به منظور معرفی آخرین کتاب خود با عنوان جراید خاورمیانه در ایتالیا بسر می‌برد در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آنسا حکم مرگ صدام را یک دو رویی بزرگ خواند. وی گفت: اینکه صدام یک هیولا است واقعیت دارد، امااین ما( غربی ها) بودیم که او را قطعه به قطعه و همانند فرانکشتاین بوجود آوردیم . وی افزود: من با چشمان خودم دیدم که دونالد رامسفلد با صدام که ‌از آمریکا گاز (شیمیایی) خریده بود دست می‌داد. همان آمریکایی که از صدام علیه انقلاب ایران حمایت می‌کرد. فیسک برای اثبات روابط میان دیکتاتور عراق با قدرت‌های غربی اشاره به‌رویدادی درسال ‪ ۱۹۸۸‬کرد زمانیکه یک فروند هواپیمای عراقی، شاید بطور اشتباهی، نزدیک بود یک ناو آمریکایی را غرق کند ، بسیاری از ملوانان‌آن کشته شدند ، اما آمریکا برعکس آنچه معمولا انجام می‌دهد ، هیچ چیزی نگفت و تنها از یک اشتباه سخن به میان آورد .



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 6796
    دفعات دیده شده: ۹۸۵ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش