Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تنها 8\% از امریکایی ها خواهان تداوم استراتژی کنونی امریکا در عراق هستند! تنها 8\% از امریکایی ها خواهان تداوم استراتژی کنونی امریکا در عراق هستند!
    سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۶

    بر اساس آخرین نظرسنجی که نشریه نیویورک تایمز با همکاری شبکه سی بی اس امریکا انجام داده است تنها 8 درصد امریکایی ها خواهان تداوم استراتژی کنونی امریکا در عراق هستند و 27 درصد خروج بسیار فوری از باتلاق عراق را خواستارند. 61 % نیز خواهان تغییر فوری استراتژی آمریکا در قبال عراق هستند و معتقدند امریکا با این شیوه ره به جایی نخواهد برد. در نتایج این نظرسنجی که شب گذشته منتشر شده است تنها 4% اظهار بی تفاوتی کرده اند. موضوع عراق مهمترین بحث انتخاباتی امر

    بر اساس آخرین نظرسنجی که نشریه نیویورک تایمز با همکاری شبکه سی بی اس امریکا انجام داده است تنها 8 درصد امریکایی ها خواهان تداوم استراتژی کنونی امریکا در عراق هستند و 27 درصد خروج بسیار فوری از باتلاق عراق را خواستارند. 61 % نیز خواهان تغییر فوری استراتژی آمریکا در قبال عراق هستند و معتقدند امریکا با این شیوه ره به جایی نخواهد برد. در نتایج این نظرسنجی که شب گذشته منتشر شده است تنها 4% اظهار بی تفاوتی کرده اند. موضوع عراق مهمترین بحث انتخاباتی امریکا در شرایط فعلی محسوب می شود. حتا صدور حکم اعدام صدام نیز کمک چندانی به بوش و همراهانش نکرده و امریکایی ها به صراحت خواهان تجدید سیاستها هستند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6778
    دفعات دیده شده: ۵۳۴ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش