Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • 75\% مردم کشورهای همپیمان امریکا ، بوش را خطر اصلی برای صلح جهانی میدانند! 75\% مردم کشورهای همپیمان امریکا ، بوش را خطر اصلی برای صلح جهانی میدانند!
    جمعه ۱۲ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۲۰

    بر اساس یک نظرسنجی گسترده و معتبر که در 4 کشور همپیمان امریکا - انگلیس، اسراییل، کانادا، مکزیک- انجام شده است ، ۷۵‬درصد مردم این کشورها رییس جمهوری آمریکا را خطر اصلی برای صلح جهانی می‌دانند. نظرسنجی‌هایی انجام گرفته در این سه کشور متحد آمریکانشان می‌دهد که سه چهارم پرسش‌شوندگان ، بوش را خطر اصلی برای صلح جهانی می‌دانند. نتایج این نظرسنجی که در شماره امروز روزنامه انگلیسی گاردین منتشر شد، نشان می‌دهد بیشتر شرکت‌کنندگان معتقدند سیاست‌های خارجی آ

    بر اساس یک نظرسنجی گسترده و معتبر که در 4 کشور همپیمان امریکا - انگلیس، اسراییل، کانادا، مکزیک- انجام شده است ، ۷۵‬درصد مردم این کشورها رییس جمهوری آمریکا را خطر اصلی برای صلح جهانی می‌دانند. نظرسنجی‌هایی انجام گرفته در این سه کشور متحد آمریکانشان می‌دهد که سه چهارم پرسش‌شوندگان ، بوش را خطر اصلی برای صلح جهانی می‌دانند. نتایج این نظرسنجی که در شماره امروز روزنامه انگلیسی گاردین منتشر شد، نشان می‌دهد بیشتر شرکت‌کنندگان معتقدند سیاست‌های خارجی آمریکا جهان امن‌تری را پس از سال ‪ ۲۰۰۱‬ایجاد نکرده است. این نظرسنجی که با مشارکت روزنامه های گاردین، هاآرتص، رفورما و لا پرس و تورنتو استار انجام شده است همچنین نشان میدهند که تنها 7 درصد از پرسش شوندگان معتقدند حمله نظامی امریکا به عراق و افغانستان تاثیر مثبت بر امنیت جهانی داشته است و و 93% آنرا تایید نمی کنند. علاوه بر این تنها در انگلیس مردم از بن لادن بیشتر می ترسند و در سایر کشور ها بوش چهره ی خطرناکتری برای ثبات جهان است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6715
    دفعات دیده شده: ۷۷۹ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش